מחזיקי אג"ח מועדון 365 אישרו את המיזוג עם המשביר לצרכן

מחזיקי האג"ח אישרו ברוב גדול את תוכנית המיזוג, אחרי שקיבלו מספר בטוחות, בהן התחייבות לשעבוד קבוע, יחיד וראשון על החזקות מועדון 365 בחברת התיירות קשרי תעופה והגבלות על הדיבידנד שתחלק

אחרי כמה חודשים של חילוקי דעות, הצליח רמי שביט לגבש הסכמות עם מחזיקי האג"ח של מועדון 365, בדבר מהלך המיזוג שהוא מעוניין לקדם בין המועדון לבין החברה האם - המשביר לצרכן שבשליטתו.

מחזיקי האג"ח אישרו ברוב גדול את תוכנית המיזוג, אחרי שקיבלו מספר בטוחות, בהן התחייבות לשעבוד קבוע, יחיד וראשון על החזקות מועדון 365 בחברת התיירות קשרי תעופה והגבלות על הדיבידנד שתחלק.

המחזיקים קיבלו ביטחונות

כמו כן התחייבה המשביר להעניק למחזיקים שעבוד יחיד וראשון על מלוא הכספים המגיעים לה בגין דמי החבר המשולמים על ידי חברי מועדון 365, ולמשביר ניתנה הזכות לפדיון מוקדם של האג"ח בערך המתואם שלהן (פארי).

היקף האג"ח של מועדון 365 הוא כ-40 מיליון שקל, והיא נסחרת בתשואה של 5.5%. המיזוג בין מועדון 365 והמשביר נעשה כחלק משינוי מבני שמקדם שביט בעסקי הקבוצה, והוא צפוי לחסוך לה כ-5 מיליון שקל בשנה.

ברקע לדברים, ממתינים מחזיקי המניות והאג"ח לביצוע השקעה של 143 בקבוצת המשביר שמתכננת חברת ההשקעות האמריקאית NashOne, של סקוט וארי קורמן.