"מעריב": נס יבקש כי הדיון בהקפאת ההליכים יתקיים בת"א

מו"ל "מעריב", שלמה בן-צבי, הגיש הבוקר את הבקשה להקפאת הליכים לבית המשפט המחוזי בירושלים, והחשש של הנאמנים הוא מפתיחת דיון חדש שיאפשר לבן-צבי לא לעמוד במחויבויות שקבע לו בזמנו בית המשפט המחוזי בת"א

נאמני "מעריב", שלמה נס וירון ארבל, מתכננים להגיש לבית המשפט בקשה לפיה הדיון על בקשת הקפאת ההליכים של "מעריב" לא יתקיים בבית המשפט המחוזי בירושלים, אלא בתל-אביב - שם התקיימו הדיונים הקודמים בתהליך הפירוק של "מעריב".

מו"ל "מעריב", שלמה בן-צבי, הגיש הבוקר (ד') את הבקשה להקפאת הליכים לבית המשפט המחוזי בירושלים, והחשש של הנאמנים הוא מפתיחת דיון חדש שיאפשר לבן-צבי לא לעמוד במחויבויות שקבע לו המחוזי בתל-אביב בראשותה של ורדה אלשיך, שפרשה בינתיים. הדיון בבקשה של מו"ל "מעריב" נקבע ליום שני הקרוב.

בתוך כך פנה ארגון העיתונאים המייצג את ועד עיתונאי "מעריב", באמצעות עו"ד גלילה הורנשטיין, לבית המשפט כדי להיות צד בהליך בקשת ההקפאה.

יאיר טרצ'יצקי, יו"ר ארגון העיתונאים, מסר: "לפני שנה וחצי בן-צבי קיבל את 'מעריב' בזכות התחייבויות שנתן לעובדים ולבית המשפט. כעבור כמה חודשים הוא כבר ניסה להתנער מההתחייבות ולפטר 150 עובדים, בהבטחה שזה מה שיציל את העיתון. חלפו עוד כמה חודשים, והוא כבר ניסה להתנער מהתחייבויותיו החדשות.

"הבקשה להקפאת הליכים נראית כמו המשך של אותה התנערות - הפעם תוך ניסיון לזכות להגנה מבית המשפט. בכוונותינו להיות צד להליך ולהבטיח שמה שהובטח לעובדים יקוים".