דנקנר: שהמשטרה תחקור פרשת בן-משה ותחשוף האמת

פרקליטיו של נוחי דנקנר, שמוליק קסוטו, גיא נוף ורונן בר-און, דוחים את טענותיו של מוטי בן-משה ואקסטרה לפיהן דנקנר עסק ברדיפה ורצח אופי כנגד בן-משה ■ "איומים והפחדה של בן-משה לא ימנעו הבאת הראיות"

פרקליטיו של נוחי דנקנר, עורכי הדין שמוליק קסוטו, גיא נוף ורונן בר-און, דוחים היום (א') את טענותיו של מוטי בן-משה ואקסטרה לפיהן דנקנר עסק ברדיפה ורצח אופי כנגד בן-משה, תוך הצגת תצהיר כוזב ובדיית ראיות.

לדברי פרקליטיו של דנקנר, "מסיבת העיתונאים אינה יותר מאשר ניסיון של בן-משה להלך אימים ולהסיט את הדיון הציבורי מן התעלומה היחידה החשובה לציבור בישראל: מי באמת עומד מאחורי קבוצת אקסטרה ומהם מקורותיו הכספיים האמיתיים".

לדבריהם, "איומים ושיטות הפחדה לא יסיטו את נוחי דנקנר מלהביא את כל הראיות לבחינה אמיתית של בית המשפט. זה מלמד על הלחץ שבו שרוי בן-משה ועל חששו מחשיפת האמת בבית המשפט".

הפרקליטים כתבו בהודעה לתקשורת "כי מסיבת העיתונאים לכשעצמה היא מעשה פסול וחמור, שנועד לנסות ולהשפיע על בית המשפט ועל הרשויות. כל אדם שאינו חושש מבירור האמת, ויש לו טענות מן הסוג שעלה במסיבת העיתונאים, פונה לבית המשפט ותומך את טענותיו החמורות בתצהיר. מה עשה בן-משה? כינס מסיבת עיתונאים וחמק כהרגלו מהגשת תצהיר, נוכח חששו שגרסתו תקרוס במבחן של חקירה נגדית בבית משפט".

באי-כוחו של דנקנר טוענים כי "במסגרת תשובתו של דנקנר שהוגשה היום לבית המשפט הוצגו ראיות רבות המעוררות חשדות כבדים לכאורה נגד בן-משה. צורף מכתב מרואה החשבון המבקר הקודם של בן-משה, המלמד היטב כי הוא עצמו סבור כי הדוחות הכספיים של קבוצת אקסטרה פסולים, כיוון שהם מציגים רווחים למרות שלמעשה ישנם הפסדים. וזאת כי המערכת אינה מציגה נכון את חובות המע"מ, ולכן קיימים לאקסטרה דוחות מע"מ שנתיים פגומים".

עוד הם טוענים כי "הוכח כי בן-משה מחליף כל שנה את משרד רואה החשבון המבקר את אקסטרה - פעולה בלתי מקובלת המעלה חשש כי רואי החשבון אינם מוכנים להמשיך ולעמוד לאורך זמן מאחורי הדוחות. בנוסף, הובאו ראיות חותכות שבן-משה אכן הפעיל מוקד שיחות ארוטיות למרות הכחשותיו הנמרצות. אל מול מכלול הראיות הגדול והכבד שהגיש דנקנר, טוען עכשיו בן-משה כי ישנה ראיה אחת בלבד, שהיא לטענתו 'פסולה', ושוב סירב והתחמק כדרכו מלהגיש תצהיר תומך", לדבריהם.

לסיכום ציינו: "אנו מזמינים את משטרת ישראל לפתוח עוד היום בחקירה בנושא פרשת בן-משה, על מנת שהאמת תיחשף במלואה".