אקסטרה לביהמ"ש: דנקנר ואנשיו זורעים פאניקה ובודים ראיות

אקסטרה של מוטי בן משה מגיבה להבאתו של הבלגי פטריק דה פלסמיקר לישראל

קבוצת אקסטרה של מוטי בן משה פנתה בסוף השבוע לשופט איתן אורנשטיין בביהמ"ש המחוזי בת"א וטענה כי הבאתו "הבהולה" של הבלגי פטריק דה פלסמיקר לישראל "מעידה בעיקר על פאניקה וניסיון לייצר חיץ מלאכותי בין עבירות הזיוף ובידוי הראיות שעשו, לכאורה, דנקנר והפועלים מטעמו לבין אותו אזרח בלגי שאכן לא ניתן היה לאתרו קודם לכן, שכן - ע"פ תצהירו הנוכחי, פרטי הזיהוי שלו - כפי שצוינו בתצהיר הקודם, היו שגויים".

אקסטרה מסרה היום (שבת) בהודעה לעיתונות כי "גם בגרסה האחרונה לתצהירו המעודכן של פלסמיקר הוא לא מספק ולו תירוץ קלוש אחד לעובדה שהגיש לבית המשפט בשם שולחיו מסמכים מזויפים אותם גיבה בתצהיר שקרי".

כזכור, שלשום הגיש דנקנר לשופט אורנשטיין "בקשה בהולה לגביית עדות" במסגרתה הוא מבקש באמצעות עורכי דינו, שמוליק קסוטו, גיא נוף ורונן בר-און, כי ביהמ"ש יורה על גביית עדות מוקדמת מפטריק דה פלסמיקר, אזרח בלגי השוהה בימים אלו בישראל, ממנו עולה מעורבותו של מוטי בן משה בהלבנת הון.

"בן משה מעולם לא ביקש להלבין הון", נכתב בבקשה של אקסטרה. "בן משה לא ביקש מאיש שיסייע בידו 'להלבין הון' ואף לא נפגש עם קיסלסי ופלסמיקר ולא ביקש מאת פלסמיקר 'להלבין הון או להעביר סכומים גדולים של כסף מנקודה אחת לשנייה' ולא סיפר לפלסמיקר כי יש לו 'בעיות כספיות'... מדובר בטענות שאמנם מופיעות בתצהיר של פלסמיקר אך הן טענות כזב".