מנכ"ל הדואר לעובדים: התעשתו לפני שהחברה תידרדר

חיים אלמוזנינו במכתב לעובדים: ועד העובדים יביא לקיצה של החברה אם ימשיך בהשבתה ולא יתגייס למאבק להצלת החברה

השביתה של עובדי הדואר נמשכת ומנכ"ל החברה חיים אלמוזנינו קורא לעובדים להתעשת לפני שהחברה תידרדר ויגיע קצה. אלמוזנינו מזהיר שאם לא תמומש תוכנית ההבראה והעובדים לא ייכנסו למו"מ מול ההנהלה שהיא הגורם המוסמך היחידי שינהל את המו"מ מטעם המדינה, המצב ידרדר ויגיע לעברי פי פחת.

במכתב ששלח אלמוזנינו לעובדים הוא מבקש מהם לחזור לשולחן המו"מ ולהפנים שללא שינויים מהותיים באופן הפעולה של הארגון, בהתאם לתוכנית שגובשה על ידי ההנהלה, משרד האוצר ורשות החברות, המשמעות תהיה קשה לארגון כולו ולעובדים שימשיכו לא לקבל משכורת בגין השביתה.

"בימים בהם מקורות החברה הולכים ומתדלדלים, מנסה ההנהלה להעביר שעות עודפות רבות ומיותרות ממגזר העברת הדואר בו פוחת והולך היקף הפעילות, אל מגזר הסניפים, במטרה להקל על עובדי הסניפים העמוסים בדברי דואר ובצרורות אותם מעביר אליהם מגזר העברת הדואר. לא זו בלבד שארגון העובדים מטרפד ויסות חיוני ומתבקש זה של שעות העבודה בין המגזרים, אלא שהוא גם מונע הפניית עובדי מטה לסייע לסניפי הדואר. בכך פוגע ארגון העובדים בעובדי הסניפים, בציבור הלקוחות ובחברה, ללא כל תכלית ראויה", כותב אלמוזנינו לעובדים.

הוא מוסיף ומציין כי הגישה הלוחמנית של ועד העובדים שעושה הכל על מנת לנגח את ההנהלה אינו תורם מאומה לתהליך ההבראה ואינו מסייע לעובדים, שכן השביתה פוגעת בעובדים ובלקוחות, ומחריפה את המצב. הוא קורא להפסיק לנהל מאבקים אישיים שלא יתרמו לכלום וקורא לעובדים לחזור לשולחן המו"מ.