הטיפ היומי: מניה בוול סטריט שאתם כנראה לא מכירים

מחלקת המחקר של קרדיט סוויס ממליצה על מניית Five Below בהמלצת "תשואת יתר" עם מחיר יעד של 52 דולר, פרמיה של כ-48% על מחיר השוק

חברת Five Below / צילום: מתוך אתר החברה
חברת Five Below / צילום: מתוך אתר החברה

הקמעונאית Five Below נסחרת בנאסד"ק (סימול: FIVE) ושווי השוק שלה הוא 1.9 מיליארד דולר. קהל היעד של פייב הם ילדים ונוער והיא מוכרת מוצרים שונים במחירים של 1-5 דולר, ביניהם אביזרי ספורט, משחקים, אביזרי אופנה, אביזרי בית ואמבטיה וממתקים.

החברה פרסמה באחרונה דוחות כספיים ונראה שהיא חזרה למסלול, אחרי תקופה מאתגרת בתחום הביקושים. זו הוכחה נוספת מבחינתנו ליכולת החברה להתנהל באפקטיביות ולצמוח. מכירות חנויות זהות התאוששו לאחר הרבעון הרביעי המאכזב, ואנו מעודדים מכך. בעוד ברבעון הרביעי ב-2013 המכירות האלו עלו ב-0.3% בלבד, ברבעון הראשון של 2014 הן צמחו ב-6.2% - גבוה מהתחזיות שלנו שהיו לצמיחה של 4% ומעל תחזיות החברה שדיברו על 3%-4%. הדבר משקף לדעתנו את יכולת החברה לתקן את ביצועיה על רקע תנאי ביקוש מאתגרים.

התרומה של חנויות חדשות לתוצאות החברה ברבעון הראשון הייתה מעודדת. הפרודוקטיביות של החנויות החדשות הייתה גבוהה, ולדעתנו הכניסה המוצלחת לשווקים חדשים מצביעה על האפשרות של החברה לגדול אף לכ-2,000 חנויות, לעומת 304 בסוף 2013.

שולי הרווח הגולמי ברבעון הראשון רשמו ירידה מתונה ביחס לרבעון המקביל, והגיעו ל-30.9%. נתון זה היה נמוך מעט מהמודל שלנו (אנחנו ציפינו לרווחיות גולמית של 31.3%), אך עדיין היווה שיפור נאה בהשוואה לרבעון הרביעי. לפי המודל שלנו, ברבעונים הבאים תשתנה מגמת הירידה בשיעור הרווח הגולמי.

אנו מעדכנים מעט את התחזיות שלנו ל-2014 ומצפים להכנסות של 684 מיליון דולר ורווח נקי של 90 סנט למניה, לעומת תחזית קודמת להכנסות של 678 מיליון דולר ורווח נקי של 89 סנט למניה. ב-2015 אנחנו צופים הכנסות של 854 מיליון דולר ורווח נקי של 1.15 דולר למניה.

המלצתנו למניית פייב נשארת ללא שינוי, "תשואת יתר", ומחיר היעד שלנו למניה נותר 52 דולר - פרמיה של כ-48% על מחיר השוק.

*** מחלקת המחקר, קרדיט סוויס. הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם