תחרות פרומקס: רשת וערוץ 10 זכו ב-4 פסלוני זהב

רשת זכתה בשני פסלוני זהב, 3 פסלוני כסף ופסלון ארד בתחרות הפרומואים הבינלאומית ■ ערוץ 10 גרף 5 פרסים, כולל שני פרסי זהב שאחד מהם בקטגוריית הפרס המיוחד היוקרתית ■ הוט זכתה בשני פרסים, yes בשניים, וקשת באחד

שוב כבוד לישראל בתחרות הפרומואים הטלוויזיוניים הבינלאומית PromaxBDA שנערכה אמש בניו-יורק, ארה"ב. לאחר שבשנה שעברה גרפו גופי השידור הישראלים 9 פרסים, השנה המספר עלה ל-16 פרסים.

המנצחת הישראלית הגדולה בתחרות היא זכיינית ערוץ 2 רשת, שגרפה 6 פרסים, מהם שני פסלוני זהב. הזכיינית קיבלה שני פרסי זהב על פרומו ההשקה של "אקס פקטור" בשתי קטגוריות שונות: קידום תוכניות וקטגוריית ארט ועיצוב. בנוסף היא קיבלה פרס כסף על פרומו ל"משחקי השף" ועל קמפיין מיתוג ל"אקס פקטור" בשתי קטגוריות שונות.

ערוץ 10 גרף 5 פרסים, מהם שניים פסלוני זהב. הפרס החשוב ביותר לערוץ 10 ניתן כפסלון זהב בקטגוריית "הפרס המיוחד" בעבור הפרומו "שישי בשחקים - בונים שישי חדש", שקידם את השקת המגזין "שישי".

עוד זכייה בזהב הגיעה לערוץ 10 גם עבור הפרומו לתוכנית "המקור" בקטגוריית תשדירי חדשות. הפרומו גם זיכה את הערוץ בפרס כסף בקטגוריית "פרומו בתקציב נמוך".

שני פרסי כסף נוספים הוענקו לערוץ 10 בעבור הפרומו "בובה של מדינה - עונה חדשה מהאריזה" בקטגוריית הקומדיה; וכן "פרומו הפרחים" עם השקת התוכנית "בייבי בום" בקטגוריית פרומו לסדרת טלוויזיה.

מבחינת ערוץ 10 מדובר בהישג כפול, שכן הוא זכה בפרסים בכל 5 המועמדויות שהתמודד בהן.

אחריהן נמצאת חברת הוט, שזכתה בשני פרסים: אחד זהב על קידום אפליקציות האייפון והאנדרואיד שלה; וכן פרס כסף על פרומו "יום הולדת 8 ל-HOT VOD".

אחרי הוט נמצאת חברת yes עם שני פרסי ארד - אחד על השקת שירות yes GO; והשני על קידום הסרט "גברים בשחור" בערוצי הסרטים של חברת הלוויין.

קשת סיימה את התחרות עם פרס ארד אחד על קידום העונה הרביעית של "מאסטר שף".