בזק נזהרת: מציעה שדרוגים מדורגים בחינם ללקוחות

לאחר שמשרד התקשורת פסל את המבצע הקודם של בזק, החליטה החברה לפעול בזהירות - ובמקום שדרוג גורף היא מציעה שדרוג חינמי לקצב גבוה יותר

בזק למדה את הלקח מהמבצע הקודם שאותו פסל לה משרד התקשורת, ויצאה בסוף השבוע במבצע חדש לשדרוג מהירויות הגלישה בחינם.

לפני מספר חודשים פסל משרד התקשורת לבזק מבצע, לפיו החברה הציעה שדרוג חינמי למהירות 100 מגה לכל הלקוחות. הפסילה של המבצע הייתה מוזרה ומקוממת בעיני בזק, ונראה שכדי להימנע מהצורך של המשרד בהתערבות, היא ניסחה כללים חדשים לשדרוג מהירות.

הפעם החברה מציעה שדרוג מהירות לקצב גבוה בדרגה אחת בחינם, בכל קצב. כלומר, לקוח שגולש במהירות של 15 מגה, יוכל להשתדרג ל-40 מגה. לקוח שגולש במהירות של 40 מגה, יוכל להשתדרג למהירות של עד 100 בחינם וכו'.

המטרה במבצע הנוכחי, כמו במבצעים דומים בעבר, היא לשדרג את מהירות הגלישה עבור הלקוחות במטרה להגביר את הדבקות שלהם בחברה, כדי שלא יצטרכו לעזוב לטובת מתחרים כמו הוט, שמציעה קצב גלישה של 100 מגה כסטנדרט וכעת גם 200 מגה, ו-500 מגה בעוד כמה חודשים; וכן לקראת כניסתה של חברת אנלימיטד (מיזם הסיבים האופטיים של חברת חשמל) שתציע מהירויות של עד 1 ג'יגה סימטרי.

הפסילה של המשרד את המבצע של בזק לפני מספר חודשים באה לאחר שהחברה הציעה למי שיפנה דרך האתר החדש שהעלתה את השדרוג בחינם ל-100 מגה. המבצע רץ כמה ימים בשקט יחסי, ואולם בתוך זמן קצר התערב המשרד וטען עח המבצע פוגע בתחרות ולכן הורה להורידו, וזאת בעיקר למגינת-ליבם של הלקוחות שראו במבצע הזדמנות להגדלת מהירות הגלישה.

ספקיות האינטרנט עודכנו על המבצע החדש של בזק. בפעם קודמות חלק מהספקיות לא הסכימו להשתתף בשדרוג החינמי של בזק, ונראה שגם הפעם לא יתנדבו לעשות כן.