קבוצת הפרסום מקאן-אריקסון משנה את שמה ל"מקאן ת"א"

ריצ'י הנטר, מנכ"ל קבוצת מקאן בישראל: "השם מתחלף - אבל המסורת נשארת"

ריצ'ארד האנטר / צלם: סיון פרג'
ריצ'ארד האנטר / צלם: סיון פרג'

קבוצת הפרסום מקאן-אריקסון יישרה היום (ב') קו עם משרדי מקאן אחרים בעולם, ושינתה את שמה ל"מקאן תל-אביב".

הקבוצה הישראלית נקראה בתחילת הדרך "קשר בראל". ב-1998, לאחר הצטרפות מקאן העולמית כשותפה אסטרטגית, שונה השם ל"מקאן-אריקסון".

ריצ'י הנטר, מנכ"ל מקאן בישראל, אמר היום: "השם מתחלף, אבל המסורת נשארת".