חברת סלקום בחרה בנהג המרוצים רוי ניסני כחלק מקידום הקמפיין שלה לדור 4.5. זהו קמפיין ראשון לניסני המתחרה במתחרה במרוצי אליפות אירופה פורמולה 3, עם חברה ישראלית.
ניסני, 19, נוהג בקבוצת מוקה מוטור ספורט, ומחזיק במספר נותני חסות, ביניהם חברת בניה, חברת קוסמטיקה, משרד למכירת כרטיסים לאירועי ספורט מוטורי, מכון כושר ומועדון החברים ההונגרי פורמולה 1 קלאב.
הקמפיין הנוכחי של סלקום שעלה בסוף השבוע מכיל 3 סרטונים, כאשר לכל אחד נבחר ידוען אחר להתחרות במהירות של סלקום: רוי ניסני, ד"ר שקשוקה והגיטריסט אבי סינגולדה.
משרד הפרסום שאחראי לקפיין הוא חוליגנס. ההתקשרות של ניסני עם סלקום היא רק לקמפיין הקרוב.
את ניסני מייצג בישראל ירון מיכאלי תקשורת ויחסי ציבור. בסוף השבוע הקרוב יתחרה הנהג הישראלי בנובורגרינג שבגרמניה.
לצפייה בסרטון הפרסומת של רוי ניסני
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.