סיוט ברודוס: עשרות ישראלים לקו בהרעלת מזון קשה

עשרות ישראלים ששהו במלון "לינדוס אימפריאל" ברודוס לקו בהרעלת קיבה ונאלצו לבלות את מרבית החופשה עם חום גבוה, שלשולים וכאבי בטן ■ במלון טוענים כי הווירוס הגיע בטיסה שנחתה באי, ולא נגרם משום סיבה שקשורה למלון

רופא רפואה ניתוח רופאים סטטוסקופ תרופה דולרים מחלה / צלם: thinkstock
רופא רפואה ניתוח רופאים סטטוסקופ תרופה דולרים מחלה / צלם: thinkstock

עשרות ישראלים ששהו במלון "לינדוס אימפריאל" ברודוס לקו בהרעלת מזון ונאלצו לבלות את מרבית החופשה בחדרי השירותים. במלון טענו כי ברודוס כולה יש וירוס שהגיע בטיסה מחו"ל - כך דיווחו היום (א') דני שדה ואדוה כהן בעיתון "ידיעות אחרונות".

לינדוס אימפריאל הוא מלון 5 כוכבים שנמצא כ-5 קילומטרים דרומית מזרחית מהעיר רודוס. במלון יש יותר מ-400 חדרים, והוא מותאם למשפחות ומשווק על בסיס "הכול כלול". במקרה הזה החופשה של הרבה משפחות כללה בעיקר כאבי בטן, הקאות ושלשולים.

"הגענו למלון ביום שני לחופשה בת שבוע ימים. ביום שלישי בעלי ואחד הילדים חטפו קלקול קיבה בצורה קשה מאוד", סיפרה אתמול אליה ספקטור, שנמצאת ברודוס עם בעלה ושלושת ילדיה.

ספקטור סיפרה כי עוד אורחים חטפו הרעלת מזון, והמלון, שבתחילה הכחיש את הטענות בדבר קלקול קיבה שחטפו אורחים רבים, הזמין רופאים למלון שהציעו טיפולים שונים להקלת המצב.

"זה היה מאוד מלחיץ. בכל פינה פתאום רואים אנשים מקיאים. ביום אחד שתי נשים התעלפו בלובי. מחוץ לחדרים היום ראינו מגשים של אורז ולחם, ואז זה היכה בנו שבעצם כל המלון חולה - לא רק אנחנו", מתארות משפחת פוליצר ואלה שנסעו יחדיו לרודוס ולקו בהרעלת מזון.

"הווירוס לא התחיל פה ולא נגרם משום סיבה שקשורה למלון שלנו. אנחנו עושים כל שביכולתנו כדי שהאורחים ירגישו טוב יותר", נמסר מהמלון, שטען כי מדובר בווירוס שהגיע בטיסה שהגיעה לאי, משום שגם אורחים במלונות אחרים לקו בהרעלת מזון.