מנהלת הפיתוח של ערוץ 10, אילנית סימן טוב-הירש, פורשת

סימן טוב-הירש, שהובילה וניהלה את תהליכי הפיתוח של תוכניות הבידור והריאליטי בערוץ 10, פורשת מעבר הערוץ לההתמקדות בדוקו, תחקיר וחדשות

אילנית סימן טוב-הירש, מנהלת הפיתוח של ערוץ 10, הודיעה על כוונתה לפרוש מתפקידה אחרי 8 שנים.

סימן טוב-הירש, שהובילה וניהלה את תהליכי הפיתוח של תוכניות הבידור והריאליטי בערוץ 10, ושהייתה אחראית על רכש פורמטים, ציינה בהודעת הפרישה שלה היום (ב') כי החליטה לפרוש לאור השינויים התוכניים שחלים בערוץ וההתמקדות בדוקו, תחקיר וחדשות.

עזיבתה של סימן טוב-הירש מצטרפת לגל של פרישות בשוק הטלוויזיה באחרונה. לאחר שיונה ויזנטל עזב את חברת הלוויין yes, עזב גם המפיק הראשי הוותיק של הוט, אופיר רבינוביץ', את תפקידו; ואחריו גם קובי גל-רדאי, מנהל הדרמה והתעודה של זכיינית ערוץ 2 רשת. אליהם מצטרפת סימן טוב-הירש.

בשוק התקשורת יש המוצאים קשר בין העזיבות, ולא מן הנמנע כי שורת הבכירים תמצא את עצמה בסופו של דבר חלק מהשידור הציבורי המתחדש.

סימן טוב-הירש, 38, היא מחלוצות תחום הריאליטי בישראל וממנהלות התוכן הבכירות בענף. טרם הצטרפותה לערוץ 10 שימשה במשך 6 שנים כעורכת הראשית של ערוץ yes Y והייתה בין מקימיו. כמו כן, הייתה העורכת הראשית של תוכנית הריאליטי הראשונה בישראל, "פרויקט Y".

את ראשית דרכה החלה סימן טוב-הירש בתחום החדשות. היא בוגרת גלי צה"ל ושימשה כעורכת בדסק החדשות של "ידיעות אחרונות".

במהלך שנותיה בערוץ 10 היתה סימן טוב-הירש שותפה לפיתוח פורמטים רבים, ובהם "בייבי בום", "היפה והחנון", "טריני וסוזנה" ו"לעוף על המיליון".

מערוץ 10 נמסר כי "אילנית היא נדבך מרכזי וחשוב ביכולתו של הערוץ לחדש, לרגש ולהצחיק, למרות המגבלות ולמרות התהפוכות השכם וערב. צר לנו מאוד על בחירתה לעזוב את הערוץ, ואנו בטוחים שצופי הטלוויזיה בישראל עוד יהנו מפועלה".

מנכ"ל ערוץ 10, יוסי ורשבסקי, מסר כי "מהיכרותי רבת-השנים עם אילנית, מדובר באחת מאנשי התוכן הטובים בענף. אילנית תרמה רבות לערוץ 10, ואין לי ספק שתתרום ותצליח במקום שבו תבחר להיות. אני מחכה ליום שבו יצטלבו דרכינו שוב ונחזור לעבוד ביחד".

אילנית סימן טוב-הירש מסרה כי "ערוץ 10 הוא בית אמיתי חם ואוהב. הקשיים והמהמורות מאתגרים בכל פעם מחדש, ומאלצים אותנו ואת היוצרים להמציא את עצמנו מחדש ובכך להתפתח. אני גאה בעשייה המשותפת עם חברות ההפקה, על הדרך, ההצלחות והקשיים, ומודה לכל המפיקים אשר עשו איתי דרך ארוכה ומעשירה. תודה למחלקת התוכניות על אנשיה המוכשרים; ותודה מיוחדת ליוסי ורשבסקי, ממנו למדתי רבות".