עובדי משרדי התחבורה, הרישוי והתיירות ישבתו מחר

לאחר שהיום שבתו עובדי בתי המשפט, הודיעה ההסתדרות כי מחר יוחרפו העיצומים כהזדהות עם מאבק עובדי הדואר ■ במסגרת השביתה לא תהיה קבלת קהל במשרד התחבורה ובמשרד הרישוי, וגם עובדי משרד התיירות ישבתו

אבי ניסנקורן / צילום: דובר ההסתדרות
אבי ניסנקורן / צילום: דובר ההסתדרות

העיצומים מחריפים: ההסתדרות הודיעה הערב כי מחר (ד') ישבתו עובדי משרד התחבורה ומשרד התיירות - זאת בעקבות ההזדהות עם המשבר בדואר ישראל ומאבקם של עובדי הקבלן. במסגרת השבתת משרד התחבורה, לא יינתן מענה טלפוני, ולא תתאפשר קבלת קהל בשלוחות המשרד ובמשרדי הרישוי.

עובדי משרד התיירות לא ישתפו פעולה ולא יקיימו קשרים עם חברות חיצוניות, יופסק המו"מ בנוגע לשינויים מבניים במשרד, לא יועברו תשלומים לספקים חיצוניים ולא יינתנו דיווחים לחשבויות המדינה השונות. עם זאת, עובדי בתי המשפט ששבתו היום - ובהם עובדי המינהל והמזכירויות, הקלדניות, מדור פלילים ומדור פקסים - ישובו מחר לעבודה סדירה.

העיצומים בדואר יימשכו, העובדים ימחו בתל אביב

בנוסף, יימשכו מחר העיצומים של עובדי הדואר, במסגרתם תופסק חלוקת הדואר הרשום בכל רחבי הארץ, לא יהיה טיפול בשירותי הדואר של משרדי הממשלה ולא יינתנו שירותי דואר דיפלומטי לשגרירויות והנציגויות הזרות בישראל.

כמו כן, לא יתאפשר עדכון העברת בעלות על רכב בסניפי בנק הדואר ובמשרד התחבורה ולא יהיה טיפול במערך הקנסות של מערכת בתי המשפט, משטרת ישראל והרשויות המקומיות. במקביל להמשך העיצומים, יפגינו מחר מאות מעובדי הדואר ברחבת הסינמטק בתל אביב.

"אני קורא לשר התקשורת לגלות אחריות ולאשר את ההסכם עם עובדי הדואר. רק חתימה, ללא דיחוי, תהווה בשורה אמיתית ל- 7,000 משפחות ערב החג. יש להציל את הדואר ויפה שעה אחת קודם, למען העובדים והציבור בכלל", קרא היום יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן.