הטיפ היומי: ענקית אופנה עם פוטנציאל לצמיחה דו-ספרתית

מחלקת המחקר של קרדיט סוויס ממליצה על מניית Hanesbrands ב"תשואת יתר" עם מחיר יעד של 125 דולר

חברת האופנה Hanesbrands / צילום: בלומברג
חברת האופנה Hanesbrands / צילום: בלומברג

חברת האופנה Hanesbrands נסחרת בבורסת ניו יורק (סימול: HBI) ושווי השוק שלה הוא כ-11 מיליארד דולר. החברה מייצרת פרטי אופנה בסיסית, ביניהם חולצות טריקו, תחתונים, חזיות, גרביים ובגדי ספורט, ומחזיקה במותגים Hanes, Champion, Maidenform ו-DIM.

אנחנו מתרשמים מהפוטנציאל של Hanesbrands להציג צמיחה בשיעור דו-ספרתי ברווחיה, ולעקוף את תחזיות האנליסטים. זאת על רקע שלושה גורמים - הראשון הוא שינוי חיובי בתמהיל המכירות לכיוון מותגי פרימיום, השני הוא תרומת רכישות שבוצעו בתחום ההלבשה התחתונה לרווחי החברה, והשלישי הוא היתרונות הנובעים משימוש במזומנים העודפים לתשלום חוב, חלוקת דיבידנדים נוספים ורכישה עצמית של מניות. להערכתנו, עד שנת 2019 תוכל החברה להגיע להכנסות של כ-7.5 מיליארד דולר ורווח נקי של למעלה מ-10 דולר למניה.

נכון להיום, פחות מ-20% מהמוצרים ש-Hanesbrands משווקת דרך ערוצי מכירה קמעונאיים הם מותגי פרימיום בתמחור גבוה יותר. אנחנו צופים חדירה גבוהה יותר של מותגים אלו (עלייה ל-40% פלוס) ומצפים שהדבר יסייע לחברה להציג צמיחה בשיעור חד-ספרתי נמוך-בינוני בהכנסות בקטגוריות מסוימות, ויאפשר לה להרחיב את שולי הרווח לאורך זמן.

להערכתנו עסקי ההלבשה התחתונה שנרכשו עשויים להוסיף 1.6 מיליארד דולר להכנסות וכ-2 דולר לרווח למניה עד שנת 2019. זאת בהתבסס על הנחות שמרניות, הכוללות צמיחה חד-ספרתית נמוכה בהכנסות ושיעורי EBIT של 13%-14% בפעילות הנרכשת.

בשנתיים הקרובות, אנחנו מצפים שהתרחבות שולי הרווח בקטגוריות מוצרי Maidenform ו-DBApparel תניב אפסייד של 5%-10% בהשוואה לתחזיות הקונצנזוס.

אנחנו סבורים ש-Hanesbrands תייצר 4 מיליארד דולר של תזרים מזומנים חופשי ב-5 השנים הקרובות והדבר עשוי לתרום למחיר המניה. בנוסף, בטווח הקצר, החברה נהנית מרוח גבית בזכות ירידת מחירי הכותנה.

אנו מתחילים לסקר את מניית Hanesbrands בהמלצת "תשואת יתר" עם מחיר יעד של 125 דולר למניה - פרמיה של כ-12% על מחיר השוק.

*** מחלקת המחקר, קרדיט סוויס. הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם