זכיינות ערוץ 2 מחליפות ימי שידור: הרייטינג לא ממריא

התוכנית "מועדון לילה" של קשת מובילה את טבלת הרייטינג השבועית ■ "The Voice" של רשת רושמת 583 אלף צופים בממוצע

מועדון לילה / צילום: מאיה באומל
מועדון לילה / צילום: מאיה באומל

בשבוע שנגמר אתמול (שבת) הזדמנה לנו אפשרות נוספת לצפות בהלכות הרגולציה המשונה שחלה על ערוץ 2 - ערוץ המורכב לפי שעה משני גופים מתחרים.

אמש, ב-1 בנובמבר, התחלפו שוב הימים בין הזכייניות קשת ורשת, ועל כן רשת שידרה בימים ראשון עד שלישי והפציעה שוב ליום שידורים חד-פעמיים ביום שבת. קשת, ששידרה בימים רביעי-שישי, שבה היום לשדר ותמשיך כך ברציפות עד ליום שלישי.

הערוץ המשונה משאיר אחריו גם טבלת רייטינג משונה. מכיוון ש"The Voice" שודרה 3 פעמים השבוע, היא מיוצגת בטבלה בממוצע צפייה בשלושת המשדרים של 583 אלף צופים. מדובר בנתון נמוך יחסית, כאשר שוב ושוב במהלך השבוע האחרון תוכנית הפריים-טיים של רשת נמוכה אף יותר ממהדורת החדשות של ערוץ 2.

גם לקשת לא היה שבוע מזהיר, כאשר "הצילו! אני לא יודע לבשל" הוצאה לחופשה; ו"תשעה חודשים", שהושקה (כנראה לא במקרה) רגע לפני "בייבי בום" של ערוץ 10, משיגה רק 531 אלף צופים בתוכנית ההשקה - 20.7% במשקי-בית יהודיים.

"מועדון לילה" של קשת היא התוכנית המובילה השבוע, רגע לפני המעבר שלה לשידור במשבצת הפריים-טיים השנייה - אחרי "יצאת צדיק" שהוקפצה אל המסך ותילחם הערב (א') ראש בראש מול אותה "בייבי בום" של ערוץ 10, שככל הנראה נתפסת בקשת כאיום שיש להיערך אליו.

בזירת החדשות, חברת החדשות של ערוץ 10 מסיימת עוד חודש משביע רצון. לצד ההתחזקות של הפריים-טיים בערוץ 10 והיחלשות הפריים-טיים של ערוץ 2, רושמות גם המהדורות מגמות זהות - עלייה של 6% ברייטינג של המהדורה המרכזית של חדשות 10 ל-10.6%, אל מול ירידה של 14% ברייטינג של המהדורה המרכזית של ערוץ 2 לכדי 20.7% צפייה באוקטובר הנוכחי, לעומת אותו החודש בשנת 2013.

רייטינג 2.11.14
 רייטינג 2.11.14