הטיפ היומי: מוכנים לקחת סיכון כדי להרוויח 40% על מניה?

אריאל קורינאלדי מיובנק ממליץ על מניית אלוט למרות התנודתיות ומצמיד לה מחיר יעד של 14 דולר

חברת הטכנולוגיה אלוט Allot / צילום: מתוך אתר החברה
חברת הטכנולוגיה אלוט Allot / צילום: מתוך אתר החברה

חברת הטכנולוגיה אלוט נסחרת במקביל בנאסד"ק ובבורסה של ת"א, לפי שווי של 332 מיליון דולר. החברה מהוד השרון מספקת פתרונות לייעול השימושיות בציוד התקשורת בליבת הרשת, והיא מנוהלת על-ידי אנדרי אלפנט.

בתחילת נובמבר פרסמה אלוט את הדוחות הכספיים לסיכום הרבעון השלישי, בו הכנסותיה צמחו ב-25% בהשוואה לרבעון המקביל, וב-7% ביחס לרבעון השני, ל-30.1 מיליון דולר. יחס ה-Book to Bill (ההזמנות העתידיות לעומת ההכנסות בפועל) היה גבוה מ-1, רבעון שביעי ברציפות. אלוט הציגה ברבעון גם שיפור בשולי הרווח הגולמי (Non-GAAP) לרמה של קרוב ל-75%, ולאחר שני רבעונים מאכזבים חזרה לרמה "נורמלית".

לאחר שהמשיכה לייצר תזרים חזק בסך של קרוב ל-3 מיליון דולר, עודף המזומנים בקופת החברה עומד על כ-125.4 מיליון דולר, כלומר כ-3.7 דולרים למניה - כ-37% משווי השוק הנוכחי.

החברה ציינה, שהרבעון היה שיא מבחינת ההזמנות, ובמהלכו הודיעה על הזמנת המשך גדולה מלקוח Tier 1 בסך של 15 מיליון דולר, ועוד שתי הזמנות המשך משני לקוחות Tier 1 בסך כולל של 5 מיליון דולר. הזמנות אלה היו בעיקר עבור פלטפורמת ה-Tera החדשה, המספקת גם חבילת שירותי ערך מוסף (VAS) - שהמשיכה גם ברבעון לצבור מומנטום חזק.

אלוט הודיעה ברבעון גם על עשר עסקאות גדולות, שמהן שתיים עם לקוחות חדשים. מדובר ברבעון שני ברציפות שבו מספר העסקאות הגדולות ירד ביחס לרבעון הקודם (25 עסקאות ברבעון הראשון ו-18 בשני).

לאור התוצאות המעודדות האחרונות, אנו מאמינים כי החברה נמצאת על המסלול הנכון הן ברמת הצמיחה, הן בשולי הרווח והן בייצור תזרים המזומנים. מודל הערכת השווי השמרני שלנו נותר ללא שינוי, ולכן אנו חוזרים על המלצת "תשואת יתר" עם מחיר יעד של 14 דולר, שגבוה ב-40% ממחיר המניה כיום. עם זאת, חשוב לציין שמדובר במניה בעלת רמת תנודתיות גבוהה.

* נכתב ע"י אריאל קורינאלדי, מנהל מחלקת המחקר, יובנק

* הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם