השופטת והשוטר: "מקווים שהסיפור מאחורינו"

במח"ש סגרו את החקירה הפלילית, אך פרשת השופטת והשוטר מסעירה את המשטרה ומערכת המשפט ■ שני הצדדים ממשיכים בעבודתם, אך מתקשים להדוף את גל השמועות ■ "הוא איש חזק ומאמין בחפותו", אמר סנגורו של השוטר

פטיש דין משפט גזר דין עתירה דין וחשבון / צלם: פוטוס טו גו
פטיש דין משפט גזר דין עתירה דין וחשבון / צלם: פוטוס טו גו

פרשת השופטת והשוטר שנחשפה לראשונה בחדשות 2: שני הצדדים מקווים כי הסיפור נמצא מאחוריהם, ורוצים להמשיך בעבודתם כרגיל, זאת בצל חרושת השמועות הבלתי פוסקת שפוגעת בהם ובבני משפחתם.

הפרשה החלה לאחר שלפני מספר שבועות הגיע שוטר למח"ש וטען כי חברתו השופטת סיפרה לו שנאנסה בידי שוטר. השופטת סיפרה למקורביה על האונס, אך סירבה להגיש תלונה במשטרה.

לפי סנגורה עו"ד יאיר גולן, היא ממשיכה כרגיל בעבודתה כשופטת. "היא מקווה שהסיפור הזה מאחוריה, היא רוצה לשים את הכל מאחוריה ולא רוצה להתלונן", הוא אמר הבוקר לחדשות 2 Online.

במקביל, גם השוטר, ששמו נקשר לפרשה והעביר את כל החומרים למחלקה לחקירות שוטרים, ממשיך בעבודתו כרגיל. "הוא מאמין בגרסתו, קשה לו להמשיך אבל הוא עם הראש למעלה, מסתכל קדימה ואומר שהסערה תישכח", מציין סנגורו עו"ד יניב שגב.

"אנו מבינים שהשופטת לא יזמה שום הליך ושזה נעשה בניגוד לדעתה, היא נקלעה לסיטואציה הזו בעל כורחה", הוסיף שגב בשיחה עם חדשות 2 Online ואמר כי יש לבדוק את המניעים של השוטר שהעביר את המידע למחלקה לחקירת שוטרים. "לא פשוט לו בימים האלה, אבל הוא חזק". הוא העריך כי השניים לא שוחחו מאז פרסום הפרשה.

למרות שלא התלוננה, השופטת שוחחה עם חוקרת במחלקה לחקירות שוטרים בטלפון, אך סירבה להגיע ולמסור תלונה מסודרת. מהמחלקה לחקירת שוטרים פנו פעם אחר פעם לשופטת ולבא כוחה בניסיון לשכנע אותה להגיש תלונה, אולם לפני מספר ימים החליטה השופטת באופן סופי שהיא מסרבת להתלונן.

השופטת לשוטר: "צא לי מהחיים"

אמש נחשף כי חוקרי מח"ש מצאו הודעות SMS בין השניים. יודגש, כי לא ברור האם מדובר בהודעות מפלילות. הקצין כתב: "בחיים לא הרגשתי כל כך מתומתם (הטעות במקור - ג.פ) שאיבדתי דבר כל כך נפלא ברגע". מנגד, השיבה לו השופטת: "אבל איבדת, אז צא לי מהחיים כלעומת שבאת. ומטומטם כותבים ב-ט'".

מהמשטרה נמסר כי לפני מספר שבועות התקבל מידע במחלקה לחקירות שוטרים לפיו קצין משטרה בדרגת רב פקד ביצע עבירת מין כנגד בעלת תפקיד במערכת המשפט. "על אף שבעלת התפקיד סירבה להתלונן, ובנסיבות אלה השוטר לא נחקר, מח"ש ביצעה פעולות שונות לצורך בירור המידע. בסיום בחינה זו הוחלט על דעת כלל הגורמים המוסמכים כי אין בממצאים די על מנת להמשיך בחקירה פלילית כנגד הקצין", צוין בהודעתם.

בתוך כך, בדוברות מערכת בתי המשפט מכחישים היום ששם השופטת שפורסם לכאורה באינטרנט הוא שמה האמיתי. "ברשת האינטרנט מופיעים פרסומים העוסקים בחקירת מח״ש אשר הסתיימה לאחרונה. לשופטת אשר שמה צוין בפרסומים אלה אין כל קשר לחקירה האמורה והפרטים האישיים אינם נכונים" - כך הודיעה הבוקר (א') דוברות מערכת בתי המשפט בהודעה לכלי התקשורת. לדברי מערכת בתי המשפט היא רואה בחומרה רבה את פרסום פרטים מזהים בניגוד לדין.

"למותר לציין כי הפרסום מהווה פגיעה קשה בפרטיותה של השופטת באופן כוזב ובניגוד לדין", מסרה הדוברת.