קבוצת עזריאלי זכתה במכרז קרקע להקמת דיור מוגן בלהבים

המכרז מאפשר בניית 360 יחידות דיור למטרת דיור מוגן על מגרש בשטח כ-28 דונם ■ בתוספת דמי הפיתוח, תשלם עזריאלי לרמ"י כ-20.8 מיליון שקל בסך הכל ■ עלות הקמת הפרויקט תעמוד על כ-250 מיליון שקל

יובל ברונשטיין /  צילום: אלי דסה
יובל ברונשטיין / צילום: אלי דסה

קבוצת עזריאלי מחזקת את תחום הפעילות החדש שנכנסה אליו רק לאחרונה - דיור מוגן. הקבוצה זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל להקמת בית דיור מוגן ביישוב להבים שבדרום הארץ. יהיה זה פרויקט הדיור המוגן השני שתקדם החברה לאחר שבפברואר השנה רכשה קרקע להקמת פרויקט דיור מוגן נוסף במודיעין-מכבים-רעות.

המכרז בו זכתה קבוצת עזריאלי כעת, בלהבים, פורסם בחודש מאי האחרון אך נדחה מספר פעמים. המכרז מאפשר בניית 360 יחידות דיור למטרת דיור מוגן על מגרש בשטח כ-28 דונם. ההצעה הזוכה של החברה עמדה על 6.6 מיליון שקל כאשר למכרז הוגשו רק שתי הצעות. בתוספת דמי הפיתוח, תשלם עזריאלי לרמ"י כ-20.8 מיליון שקל בסך הכל.

מקבוצת עזריאלי נמסר היום כי בשטח בו זכתה במכרז רמ"י היא מתעתדת לבנות בית דיור מוגן בשטח כולל של כ-50 אלף מ"ר שיכלול כ-360 יחידות דיור מוגן שישמשו את תושבי באר שבע ודרום הארץ. עוד נמסר כי בפרויקט המתוכנן יוקמו גם מחלקה סיעודית עם השגחה רפואית מלאה ושטחי מסחר בהיקף של כ-1,500 מ"ר. עלות הקמת הפרויקט, על פי הערכת החברה, כולל עלויות הפיתוח, תעמוד על כ-250 מיליון שקל.

"בכוונת הקבוצה להפוך לשחקן מוביל בתחום הדיור המוגן באמצעות ייזום, הקמה וניהול של פרויקטים חדשים באזורי ביקוש בפריסה ארצית", כך אמר היום יובל ברונשטיין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי. "תחום הדיור המוגן יהווה עבור קבוצת עזריאלי מנוע צמיחה נוסף לפעילותה המתמקדת בנדל"ן מניב. הקרקע בלהבים מהווה הזדמנות מצוינת למימוש פוטנציאל הצמיחה של הקבוצה בתחום זה באזור באר שבע ודרום הארץ".

כזכור, בפברואר השנה רכשה קבוצת עזריאלי קרקע להקמת בית דיור מוגן בעיר מודיעין-מכבים-רעות תמורת כ-51 מיליון שקל. פרויקט זה עתיד לכלול בית דיור מוגן עם כ-240 יחידות דיור מוגן, ו-60 יחידות דיור נוספות עם השגחה רפואית מלאה. על פי הערכת החברה, עלות בניית הפרויקט במודיעין תעמוד על כ-215 מיליון שקל.