"נתניהו מנסה להכניס את מנחם הורוביץ לרשימת הליכוד"

בכיר בליכוד אמר כי רה"מ מעוניין לקדם את מועמדותו של חברו העיתונאי, כך שייבחר לרשימה כנציג אחד המחוזות ■ גם ניר ברקת ורמי לוי עשויים לקבל פנייה מנתניהו

אמנם הכנסת טרם התפזרה באופן רשמי, אבל המפלגות כבר פועלות במלוא המרץ למצוא שחקני חיזוק אטרקטיביים: בכיר בליכוד אמר אמש (ד') לוואלה! חדשות כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מעוניין לקדם את מועמדותו של חברו, העיתונאי מנחם הורוביץ, כך שייבחר לרשימה כנציג אחד המחוזות.

הורוביץ עצמו סירב להתייחס ישירות לשאלה אם נתניהו ניהל עמו מגעים, ומסר לוואלה! חדשות: "ביממה האחרונה קיבלתי שתי הצעות משתי מפלגות שונות, ובינתיים אין לי שום כוונה לעזוב את עולם התקשורת".

שמות נוספים שהוזכרו כמי שעשויים לקבל פנייה להתמודד לרשימת הליכוד הם ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, ואיש העסקים רמי לוי.

בסביבת ברקת מסרו כי הוא מעוניין להמשיך ולשמש בתפקידו, ואילו את תגובתו של לוי לא ניתן היה להשיג. מלשכת ראש הממשלה לא נמסרה תגובה.

אתמול אושרה הצעת החוק לפיזור הכנסת בקריאה ראשונה במליאת הכנסת. 22 חברי הכנסת שנכחו במליאה הצביעו בעד ההצעה. אף חבר כנסת לא הביע את התנגדותו. ההצעה צפויה לעלות לקריאה שנייה ושלישית ביום שני בשבוע הבא. קודם לכן סיכמו ראשי הסיעות ויו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, כי הבחירות לכנסת ה-20 יתקיימו ביום שלישי, 17 במארס 2015.

אתמול הכריז גם שדרן הרדיו זוהיר בהלול על כניסה לחיים הפוליטיים. "כל הזמן הדפתי וסירבתי לרעיונות, אבל אחרי 'צוק איתן' החלטתי שאולי נפל הפור, ואני צריך להיות שותף. לא מעמדת המבקר, אלא מעמדת המיישם", אמר בריאיון לתכנית "שש עם" בערוץ 2. עם זאת, בהלול הבהיר כי עדיין לא ברור מטעם איזו מפלגה יתמודד.