רני רהב: "טל פרידמן שודד את הקופה הציבורית, הוא חלק מהשחיתות במדינה"

רהב, המייצג כמה מעשירי המדינה והקונצרנים הגדולים, בעקבות הידיעה כי פרידמן קיבל מהמדינה 900 אלף שקל עבור שני קמפיינים: "הגיע הזמן לעשות סדר בשכר המושחת הזה של אנשים שמשחקים אותה צנועים, עאלק"

רני רהב, מחאה חברתית / צילום: שלומי יוסף
רני רהב, מחאה חברתית / צילום: שלומי יוסף

רני רהב יוצא נגד טל פרידמן ומולי שגב: זמן קצר לאחר שפורסם כי המדינה שילמה לכוכב "ארץ נהדרת" 900 אלף שקל תמורת השתתפות בשני קמפיינים של המשרד להגנת הסביבה, איש יחסי הציבור הגיב בטוויטר וטען כי פרידמן הוא "הטייקון הכי גדול שקם כאן בכל הקשור לפרסומת של המדינה".

רהב, שעם לקוחותיו נמנים אנשי העסקים מהבכירים והעשירים במדינה, צייץ בטוויטר "מעניין מה טל פרידמן היה אומר ב'ארץ נהדרת' על מי שמרוויח על חשבון כולנו מיליון שקל". הוא גם העלה תהייה אם עורך תוכנית הסאטירה מולי שגב היה עושה על זה מערכון...

רני רהב / מתוך הטוויטר
 רני רהב / מתוך הטוויטר

בציוץ נוסף רהב יצא ישירות נגד עורך "ארץ נהדרת": "נאה דורש נאה מקיים, מולי שגב היקר, בוא נראה האם אתה יודע לצחוק גם על החברים שלך!!!! בוא נראה אותך !!!!".

רני רהב / מתוך הטוויטר
 רני רהב / מתוך הטוויטר

רהב מסר היום ל"גלובס": "הגיע הזמן שהציבור יבין שאנשים כמו מולי שגב ודוד ליפשיץ, שעושים את 'ארץ נהדרת' ומשחקים אותה אנשים צנועים, עאלק, הפכו לטייקונים גדולים בכסף. טל פרידמן הוא ההוכחה לכך. האיש, שחיקה מאות ממובילי הארץ מלמטה למעלה ומלמעלה למטה, עשה בדיוק כמוהם, כשמדובר על כמיליון שקל שלקח לכיסו. בדיוק אותו דבר.

"אז אם עושים סדר במדינה, הגיע הזמן לעשות גם סדר בשכר המושחת הזה. אין ספק שהמחאה החברתית בראשותם של דפני ליף, סתיו שפיר ואיציק שמולי הובילה אותי לתובנות חדשות שלקחתי על עצמי בשנים האחרונות, אך לפתע הבנתי שלקחתי אותן לבד. אנשים כמו טל פרידמן שותפים לשדידת הקופה הציבורית בדיוק כמו אחרים. הגיע הזמן שציבור זה יבין שהוא לא מעל העם ולא ייגע בקופה הציבורית בכזו רדיפת בצע. אני מצפה מהאדונים הנכבדים ליפשיץ ושגב לעשות מעשה ושהציבור יראה שהם יודעים גם לטפל בשחיתות הציבורית הזו, שהם חלק ממנה".

מולי שגב בחר לא להגיב לידיעה. את תגובתו של טל פרידמן לא ניתן היה להשיג.

סתיו שפיר וטל פרידמן/ צילום: דניאל דותן
 סתיו שפיר וטל פרידמן/ צילום: דניאל דותן

פרידמן עם ח"כ סתיו שפיר