תקציב הרץ ואוטו סנטר עובר לשמעוני-פינקלשטיין-ברקי

היקף התקציב יעמוד על 7 מיליון שקל בשנה ■ החברות פועלות בתחום הליסינג, השכרת רכב ומוסכים

אוטו סנטר / צילום: איל יצהר
אוטו סנטר / צילום: איל יצהר

ימים ספורים לאחר הזכייה בתקציב קבוצת ראלקו, משרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין-ברקי רושם לעצמו הישג נוסף: ל"גלובס" נודע כי המשרד זכה בתקציב הפרסום המאוחד של החברות הרץ ואוטו סנטר מקבוצת מאיר. היקף התקציב צפוי לעמוד על 7 מיליון שקל בשנה.

עד עתה טופלו שני המותגים בשתי חברות שונות: אוטו סנטר טופל במשרד הפרסום מקאן תל-אביב, המטפל גם בכל תקציבי הרכב של קבוצת מאיר - הונדה, וולוו ויגואר. תקציב הפרסום של הרץ טופל במשרד פובליסיס ישראל.

כפי שנחשף ב"גלובס", באחרונה ניהלו נציגים של אוטו סנטר והרץ פגישות היכרות עם מספר משרדי פרסום, בהם y&r ישראל, פרסום אברהם ושמעוני-פינקלשטיין-ברקי.

מבין שלושת המשרדים, היחיד שאיננו מטפל כעת במותג רכב כלשהו הוא y&r ישראל.

פרסום אברהם מטפל כיום בתקציב אאודי של קבוצת צ'מפיון מוטורס. קודם לכן עבד המשרד עם קבוצת מאיר וטיפל במותג ביואיק, שעליו ויתר כאשר קיבל את המותג אאודי לטיפולו. עם זאת, נראה כי הפרידה נעשתה ברוח טובה ומתוך הבנה של הסיטואציה, ולכן לא הייתה מניעה שהמשרד יעלה על השולחן כמועמד.

שמעוני-פינקלשטיין-ברקי מטפל כיום בתקציב חברת מכשירי תנועה, המשווקת מותגי רכב בהם דודג', קרייזלר, סוזוקי, פורשה ו-Jeep. בין תקציב מכשירי תנועה לתקציב החדש שקיבל המשרד אין ניגוד עניינים, מאחר שאוטו סנטר והרץ אינן עוסקות במכירת כלי רכב.

הרץ ואוטו סנטר נמצאות בבעלות מלאה של קבוצת הרכב מאיר. עיקר פעילותה של הרץ היא בתחום הליסינג והשכרת הרכב בארץ ובחו"ל. בישראל פועלת החברה באמצעות 22 תחנות שירות ורשת מוסכים הפרוסים ברחבי הארץ ונמצאים בבעלות החברה. רשת אוטו סנטר מבית הרץ הוקמה בשנת 2000 ומונה 13 אתרי מכירה ברחבי הארץ. הרשת מתמחה במכירה וברכישה של כלי רכב יד שנייה וליסינג.

דודי שמעוני, מבעלי משרד שמעוני-פינקלשטיין-ברקי, מסר בתגובה: "לאחרונה חזרנו להשתתף במכרזים בעלי אתגר. אני שמח לראות שמעריכים את יכולות המשרד".