נייר חדרה במו"מ למכירת קרקע באזור התעשייה בחדרה

החברה שאיתה מתקיים המשא ומתן לרכישת השטח האמור, בשטח כ-10 דונם, היא חברת הנדל"ן עמרם אברהם

מפעל נייר חדרה / צילום: איל יצהר
מפעל נייר חדרה / צילום: איל יצהר

רק אתמול דווח על עסקת הענק במסגרתה נייר חדרה מוכרת את חלקה בחוגלה בעבור מאות מליוני שקלים, והיום נודע ל"גלובס" כי נייר חדרה נמצאת במשא ומתן נוסף למכירת שטח קרקע באזור התעשייה של העיר חדרה.

עוד נודע ל"גלובס" כי החברה שאיתה מתקיים המשא ומתן לרכישת השטח האמור, בשטח כ-10 דונם, היא חברת הנדל"ן עמרם אברהם, חברה שרכשה מנייר חדרה 58 דונם הסמוכים לשטח שעליו מתקיים היום המשא ומתן.

במסגרת אותה העסקה, שנסגרה בחודש יולי האחרון, רכשה חברת עמרם אברהם 58 דונם תמורת כ-66 מיליון שקל. מדובר בשטח קרקע הממוקם בין הרחובות המתכת ומ.נ.א.י. באזור התעשייה שנמצא בצפון העיר. על כמחצית השטח, מגרש בשטח 30 דונם, מתכננת החברה להקים מתחם קניות פתוח עם שטחי מסחר בהיקף של כ-20 אלף מ"ר בעוד על החצי השני מתכננת החברה לקדם את בנייתו של מרכז לוגיסטי. נכון להיום נמצאת החברה במו"מ עם מספר חברות להקמת המרכז הלוגיסטי. נציין כי המרכז המסחרי אותו מתעתדת לבנות החברה יהיה המרכז המסחרי השני שתחזיק בבעלותה בעיר כאשר מתחם נוסף נמצא היום בשלבי סיום הבנייה. מדובר במרכז מסחרי שהקימה החברה על קרקע בשטח 14 דונם, אותו אכשה ב-2010, הכולל כ-14 אלף מ"ר בנוי בארבע קומות מתוכם כ-6,300 מ"ר המיועדים לשטחי מסחר בקומת הקרקע ועוד כ-7700 מ"ר לתעסוקה בשלוש קומות נוספות.

אלון עמרם, מנכ"ל חברת עמרם אברהם אישר את הפרטים ואמר היום ל"גלובס" כי "אני מאמין באזור התעשייה של חדרה ובפוטנציאל העסקי שהוא טומן בחובו". בנייר חדרה אישרו שמתנהל משא ומתן מול חברת עמרם אברהם והוסיפו כי במקביל מתנהל מו"מ מול גורמים נוספים. על פי הדו"ח הכספי השנתי האחרון של החברה, לנייר חדרה שטח המשתרע על פני כ-350 דונם בחדרה בסך הכל, עליו ממוקמים בין היתר משרדי ההנהלה הראשיים ומתקני הייצור והאחסון המרכזיים של החברה.