הפרסומת של באדוויזר בסופרבול - הנצפית ביותר ברשת

קמפיין "Like a girl" של המותג Always זכה למעורבות הגבוהה ביותר מצד הגולשים

הפרסומת של באדוויזר / צילום מתוך הקמפיין
הפרסומת של באדוויזר / צילום מתוך הקמפיין

קרוב ל-50 מיליון צפיות בפחות משבוע - אלה הנתונים המרשימים של הפרסומת של באדוויזר, שנמצאת בראש טבלת הצפייה ברשת של הקמפיינים בסופרבול. הפרסומת הסנטימנטלית, שכללה כלבלב שמחפש את דרכו הביתה, סוס ידידותי וקאובוי קשוח אך רגיש, עלתה לרשת עוד לפני הסופרבול, זכתה מיד למספר צפיות גדול במיוחד והפכה לוויראלית.

במקום השני נמצאת הפרסומת של באד לייט שכללה גימיק ייחודי - משחק פאקמן אנושי. אנשי החברה בנו מעין משחק פאקמן שבו אנשים יכולים להיות כוכב משחק הווידיאו המיתולוגי.

למקום השלישי הגיעה קים קרדישאן, שפרסמה את חברת התקשורת T-Mobile והגיעה ל-17 מיליון צופים ברשת.

הפרסומת של החברה הישראלית Wix הגיעה למקום התשיעי בדירוג, עם קרוב ל-10 מיליון צפיות אונליין.

אוהבים את הכלבלב

מדד נוסף שבדק לא רק את מספר הצפיות אלא את המעורבות של הצופים (שיתופים, תגובות ולייקים) והסנטימנט שלהם כלפי הפרסומת, מציב בראש הטבלה את קמפיין "Like a girl" של מותג Always. הקמפיין, שעוסק בנושא של מגדר והעצמה נשית, זכה למעורבות גבוהה של הגולשים (בעיקר מהמגזר הנשי) ולאחוז אהדה גבוה במיוחד - 89%.

למקום השני הגיע הכלבלב של באדוויזר, שזכה לאהדה של 95% מהגולשים. גם לקמפיין הזה היו אחוזי מעורבות גבוהים, שנעו סביב ה-50%.

הגל הרגשני, שבלט השנה על המסך בסופרבול, ממשיך גם במקום השלישי עם קמפיין החיבוקים של מקדונלד'ס. הקמפיין זכה לאהדה של 89% מהגולשים, וכ-50% מאלה שצפו בו שיתפו אותו או הגיבו אליו.

אחוז מעורבות דומה נרשם גם לקמפיין של T-Mobile בכיכובה של קרדישאן, אך ההומור העצמי שהפגינה הכוכבת לא הרשים את כל הגולשים, ורק 43% הצהירו כי הם אוהבים את הקמפיין.

למקום החמישי הגיע הקמפיין של קוקה-קולה, שבו טיפות המשקה מצליחות לשנות את המציאות העגומה על גבי מסכים ברחבי העולם. הפרסומת זכתה ל-89% אהדה ולמעורבות של יותר מ-50% מהגולשים.