נתניהו תוקף: נוני מוזס עומד מאחורי גל ההכפשות נגדי

ראש הממשלה בפייסבוק: "מוזס אינו בוחל באמצעים כדי להפיל את שלטון הליכוד בראשותי, לסגור את עיתון 'ישראל היום' ולהשיב את השליטה הדורסנית של 'ידיעות אחרונות' בעיתונות הכתובה"

נוני מוזס בנימין נתניהו / צילום: יוסי כהן ותמר מצפי
נוני מוזס בנימין נתניהו / צילום: יוסי כהן ותמר מצפי

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף הבוקר (ב') בעמוד הפייסבוק שלו באופן אישי את מו"ל "ידיעות אחרונות", נוני מוזס, בטענה כי הוא זה שעומד מאחורי "גל ההכפשות" נגדו ונגד רעייתו שרה נתניהו.

"הוא אינו בוחל באמצעים כדי להפיל את שלטון הליכוד בראשותי, לסגור את עיתון 'ישראל היום' ולהשיב את השליטה הדורסנית של 'ידיעות אחרונות' בעיתונות הכתובה", כתב ראש הממשלה.

לדברי נתניהו, שכתב כי "הגיע הזמן לשים את הדברים על השולחן", "בשבועות האחרונים ההתקפות נגדי כבר לא מופיעות פעם ביום, בשעות הבוקר, כשהעיתון 'ידיעות אחרונות' מופץ. הן מתפרסמות כמעט כל שעה, ולעיתים אפילו מדי חצי שעה, באתר YNET (כך בחר נתניהו לכתוב את שם האתר, ולא ynet - ל"א). שתי במות אלה יוזמות ומתזמנות הכפשות מגוחכות, כוזבות ומגמתיות נגדי ונגד רעייתי כחלק ממסע תקשורתי להחלפת שלטון הליכוד בשלטון השמאל ולהשתלטות מחדש של נוני מוזס על שוק התקשורת.

"מסע ההכפשות הנרחב והמשורשר הזה משתמש בין השאר בעובדים לשעבר, המנסים להוציא כספים מהמדינה שלא כדין, וגם בכל מיני גורמים אינטרסנטיים אחרים.

"אינני טוען שכל הביקורת המושמעת נגדי מקורה בנוני מוזס. ישנם גורמים רבים בתקשורת אשר עושים את עבודתם נאמנה. הם מבקרים את השלטון בצורה עניינית, גם אם נוקבת. אבל פה מדובר בדבר אחר לגמרי: איש עסקים רב-זרועות בתקשורת מנהל מסע הכפשות שיטתי נגד ראש ממשלה מכהן, כדי להחליף שלטון בישראל, למען אינטרס עסקי מובהק ורווח כספי אישי".

נתניהו סיכם את דבריו באומרו כי הוא והמפלגה בראשה הוא עומד לא יירתעו מ"ההכפשות".