לראשונה: נתניהו מפרסם ב-ynet במאות אלפי שקלים

במערכת הבחירות האחרונה נוקט אתר האינטרנט מבית "ידיעות אחרונות" קו ברור נגד נתניהו ■ ראש הממשלה אף תקף ישירות את נוני מוזס, ובאחד מתשדירי הבחירות של הליכוד כונה אתר ynet בשם "ליי נט"

למרות שראש הממשלה בנימין נתניהו תקף בשבועות האחרונים לא אחת את מו"ל "ידיעות אחרונות", נוני מוזס, נראה שיש לו דווקא אמון בפלטפורמה האינטרנטית שלו: ל"גלובס" נודע כי החל מהיום (ד'), שבוע לפני הבחירות, ישקיע הליכוד מאות אלפי שקלים בפרסום ב-ynet, בעיקר במובייל.

במערכת הבחירות האחרונה נוקט אתר האינטרנט מבית "ידיעות אחרונות" קו ברור נגד נתניהו, וכותרותיו הראשיות - כמו גם ה"פושים", ההתרעות שהוציא לבעלי האפליקציה - הציגו באופן עקבי עוולות חברתיות ואחרות שהציגו באור שלילי את ראש הממשלה. אתמול (ג') נפגש עורך האתר ערן טיפנברון עם השר ישראל כ"ץ.

כזכור, באחד מתשדירי הליכוד כונה אתר ynet בשם "ליי נט", ובפוסט שעלה בעמוד הפייסבוק שלו ב-9 בפברואר השנה כתב נתניהו באופן חסר תקדים: "בשבועות האחרונים ההתקפות נגדי כבר לא מופיעות פעם ביום, בשעות הבוקר, כשהעיתון 'ידיעות אחרונות' מופץ. הן מתפרסמות כמעט כל שעה, ולעיתים אפילו מדי חצי שעה, באתר ynet. שתי במות אלה יוזמות ומתזמנות הכפשות מגוחכות, כוזבות ומגמתיות נגדי ונגד רעייתי, כחלק ממסע תקשורתי להחלפת שלטון הליכוד בשלטון השמאל ולהשתלטות מחדש של נוני מוזס על שוק התקשורת".

באתר ynet ובליכוד סירבו להגיב.

אבי בן טל ynet / צילום: יח
 אבי בן טל ynet / צילום: יח