תקציב הפרסום של רב-בריח עובר למשרד M&C Saatchi - כך נודע ל"גלובס". בשנתיים האחרונות טופל תקציב חברת הדלתות במשרד פרסום קטן יחסית - IDEA, אך לפני כן החזיק בו במשך כ-5 שנים משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.
היקף הפעילות של רב-בריח קטן בשנה האחרונה באופן משמעותי, כשעמד על כ-5 מיליון שקל במחירי מחירון, לעומת כמעט 10 מיליון שקל ב-2013.
תחום הדלתות הפך להיות תחרותי, ונכנסו אליו שחקנים חדשים המשקיעים כסף לא מבוטל במדיה. כיום פועלים בו יותר שחקנים השואפים להציע פתרון גם בדלתות החוץ וגם בדלתות הפנים. בין השחקנים הבולטים בשוק ניתן לציין את שיריונית חסם, רשפים, דלתות פנדור, חמדיה, קליל ואחרים.
אלון הוכדורף, מנכ"ל M&C Saatchi, אישר את הידיעה. לדבריו, "רב-בריח הוא אחד מהמותגים הישראליים העוצמתיים ביותר, עם רמת מודעות בלתי נעזרת גבוהה. מאז שהחברה נרכשה על-ידי משפחת דונרשטיין הושקעו מאמצים רבים בכל הקשור לאיפיון ופיתוח המוצר, אולמות התצוגה והשירות. הכניסה של רב-בריח לתחום דלתות הפנים מהווה השלמה אסטרטגית מוצרית שהצרכן ייחל לה".
לדברי הוכדורף, "בשנים הקרובות רב-בריח מתכוונת להעמיק ולהרחיב את היריעה גם אל מחוץ לגבולות ישראל. היכולת שלנו לתמוך במאמצי השיווק והפרסום שלהם, דרך מערך המשרדים שלנו בחו"ל, הוסיפה לנו נקודות זכות בבחירה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.