רשת Celio מרחיבה את הסניפים ומשיקה קונספט חדש למותג

פישמן רשתות קיבלה זיכיון מחודש למותג ל-10 שנים נוספות בישראל

חנות  Celio / צילום: תמר מצפי
חנות Celio / צילום: תמר מצפי

רשת האופנה Celio מרחיבה את רצפת המכירה בסניפים ומשיקה קונספט חדש למותג, הכולל מדיניות תמחור חדשה. המהלך הרחב מגיע בעקבות הסכם זיכיון חדש שנחתם בינואר השנה בין פישמן רשתות ל-Celio העולמית, המעניק לפישמן רשתות זיכיון מחודש למותג ל-10 שנים נוספות בישראל.

כחלק מכך, החנויות בארץ מורחבות לגודל של 200 מ"ר, והן כוללות קולקציות רחבות יותר של המותג, שבהן בכל קטגוריה ישנה הצעה במחיר נמוך.

לדברי שגיב שקד, מנכ"לית Celio ישראל, "כבר ב-1985, כשרשת Celio הוקמה בצרפת, היא הוקמה כרשת ואליו פור מאני המעניקה את המוצר הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר. אפשר למצוא מוצר במחיר נמוך יותר, אבל אם תשוו את איכות המוצר, את סוג הבד ואת איכות התפירה - לעולם לא תגיעו למוצר משתווה במחיר".

כל קטגוריה כוללת מוצר ב-First Price, שהוא המחיר הנמוך בקטגוריה והמאפשר לרשת מענה טוב יותר בתחרות. כך לדוגמה, חולצת טי שירט נמכרת ב-59 שקל, מכנסיים ארוכים ב-179 שקל, וחולצות מכופתרות ב-149 שקל.

רשת Celio סיימה את שנת 2014 עם מכירות של 80 מיליון שקל (ללא מע"מ), ומצפה לסיים את שנת 2015 עם מכירות של 100 מיליון שקל.

לדברי שקד, עד כה הרחיבה הרשת את רצפת המכירה ב-7 חנויות מתוך 35, וכל החנויות ששופצו עלו במכירות בשיעור של 25%-35%.

מצפים לגידול במכירות

מלבד הרחבת רצפת המכירה, הקונספט החדש כולל תצוגה פרונטלית של בגדים. שני האלמנטים האלה הגיעו בעקבות מחקר של חברת שיווק צרפתית שבחנה את הרגלי הצריכה הגבריים, כמו גם את זמן השהייה של הגברים בחנויות.

לדברי שקד, "היתרון העצום שלנו באיכות הוא גם החיסרון שלנו. בזמן שגבר צרפתי מחליף קולקציה כל עונה, גבר ישראלי קונה לפי הצורך. כשהמוצר שלך כל-כך איכותי, המחזוריות בקטגוריה היא דו-שנתית".

*** אליעזר פישמן הוא בעל השליטה ב"גלובס".