שינויים בערוץ 10: "צינור לילה" תשודר בפריים-טיים

הוחלט לשדר שידור חוזר של תוכניתו של גיא פינס בחצות, ולהקדים את התוכנית של גיא לרר לשעה 22:30, לפני שידורי הלילה

ערוץ 10 עורך שינוי ברצועת הלילה שלו. ל"גלובס" נודע כי הוחלט לבטל את לקט הלילה של תוכניתו של גיא פינס, "ערב טוב", ולהקדים את התוכנית "צינור לילה" של גיא לרר לשעה 22:30, לפני שידורי הלילה, ולמעשה תהפוך לתוכנית פריים-טיים. "ערב טוב" תמשיך להיות משודרת בכל ערב בשעה 19:00 ותשודר במלואה בשידור חוזר בחצות. על-פי הערכה, השינוי יחול כבר במהלך החודש הקרוב.

מאחורי המהלך עומדות מספר סיבות. הסיבה לשידור הלקט היומי של "ערב טוב" בשעה 22:30 הייתה כלכלית בעיקרה, בלב הפריים-טיים של הערוץ שודרה למעשה תוכנית בשידור חוזר. הסמיכות היחסית לשידור התוכנית המקורית, לא משכה קהלים שונים בתכלית, ודרשה שעת עריכה יומית נוספת מצד צוות תוכניתו של פינס. כעת לערוץ יש את האפשרות הפיננסית לפנות את הפריים -טיים משידורים חוזרים. השידור הנוסף המלא בחצות יוצב מול "חדשות הלילה" של חדשות 2, וינסה להציב אלטרנטיבה מובהקת יותר לערוץ 2, ולפגוש שם קהל שונה.

נושאי העיסוק של "צינור לילה", שהחלה לפני מספר שנים כפינה ב"מגזין" של מוצ"ש, הפכו להיות פופולריים ורחבים יותר. תוכניתו של לרר מושכת קהל צעיר ורחב, ותחומיה כבר אינם נתפסים איזוטריים, אלא עוסקים בנושאים אקטואליים הנוגעים לציבור רחב.

במתכונתה כתוכנית מלאה, עלתה "צינור לילה" לשידור בערוץ 10 באוגוסט 2010, ובאחרונה חגגה 1,000 תוכניות. בשעת השידור המאוחרת שלה, היא מחזיקה בנתח צפייה גבוה של 48%, מול הרצועה המתחרה בערוץ 2. קבוצת הפייסבוק "הצינור" מחזיקה ביותר מ-530 אלף חברים, ושיעור גבוה במיוחד של חברים שפעילים ברמה היומיומית. באחרונה גברה "הצינור" על "ערב טוב" בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה, וזכתה בפרס המגזין הטוב ביותר.

לצד המעבר בשעה, התוכנית הנחשבת זולה באופן יחסי, תשתנה באריזתה ונבחנת האפשרות גם לשנות את שמה.

מערוץ 10 נמסר, כי "הצלחת התוכנית העסקית מאפשרת לבצע את השינוי הזה, שישיג גם את המטרה של צמצום השידורים החוזרים בשעות הפריים-טיים".