תקציב במבה לא הוכרע: מקאן וגיתם יציגו פרזנטציות נוספות

היקף הפרסום של החטיפים המלוחים של אסם עומד על כ-11 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים

במבה אסם / צלם: איל יצהר
במבה אסם / צלם: איל יצהר

המכרז על תקציב הפרסום של חטיפי אסם ממשיך להעסיק את המשרדים: מקאן תל-אביב וגיתם BBDO הציגו השבוע מצגת קריאייטיב נוספת במסגרת ההתמודדות בה ייבחר המשרד שיטפל במותגים ביסלי, במבה ובייגלה שטוחים.

זהו הסבב השני של מצגות שנדרשים המשרדים להציג - זאת למרות שהנהלת אסם אמורה להכיר היטב את איכות עבודתו של כל משרד, לאור העובדה שגם גיתם וגם מקאן נמנים עם מערך הפרסום של אסם מזה למעלה מעשור.

תקציבי הפרסום של החטיפים המלוחים של אסם התנהלו במשך שנים ארוכות במשרד הפרסום פובליסיס ישראל, על כל גלגוליו השונים לאורך השנים. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של החטיפים המלוחים של אסם עומד על כ-11 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים.

תקציב במבה יצא למרכז על רקע ארגון מחדש שעורכת אסם בניהול מותגיה השונים. כחלק מהמהלך הועבר תקציב מותגי הקפה של נסטלה, בהיקף שנתי של כ-6.5 מיליון שקל, ממקאן לפובליסיס.

אסם יכלו להשאיר בפובליסיס גם את תקציב החטיפים המלוחים או להעביר אותו למקאן בתמורה על אובדן תקציבי הקפה, אך בחברה העדיפו להיפרד מפובליסיס ולפתוח את ההתמודדות לשני המשרדים האחרים של החברה.

כיום מטופלים המותגים השונים של אסם באופן הבא: פובליסיס מטפל בתקציב החטיפים של קבוצת אסם (כמו במבה, ביסלי ובייגלה); גיתם BBDO מטפל בתקציבים הקשורים לתחום הקולינרי (פסטה פרפקטו, מנה חמה, שקדי מרק, רטבים; וכן בכל הקשור למאפים - עוגות, עוגיות וקרקרים); ואילו מקאן מטפל בסלטי צבר ובדגני הבוקר.