ארטימדיה תנהל ותמכור את מלאי הפרסום של וואלה בווידיאו

היקף העסקה מוערך בעשרות מיליוני שקלים ■ אילן ישועה, מנכ"ל וואלה: "היקף תכני הווידיאו שלנו הולך ומתעצם, והדבר מצריך מערכות ממוכנות שיידעו לטרגט את הצופים ביעילות"

אתר וואלה! וחברת ארטימדיה, המתמקדת בפיתוח טכנולוגיות פרסום מתקדמות בווידיאו, חתמו היום (ד') על שיתוף-פעולה אסטרטגי, במסגרתו יטמיע אתר התוכן הגדול בישראל את הפלטפורמה הפרוגרמטית של ארטימדיה לרכש מדיית וידיאו באינטרנט. היקף העסקה מוערך בעשרות מיליוני שקלים.

במסגרת ההסכם, החל מיוני הקרוב רכש מדיית הווידיאו של וואלה! יתבצע דרך רשת הפרסום של ארטימדיה, המאפשרת למפרסמים ולמשרדי פרסום להעלות באופן עצמאי קמפיינים מבוססי דאטה בתכני פרימיום בדסקטופ ובמובייל, באמצעות מערכת ניהול ואופטימיזציה של קמפיינים בזמן אמת.

במסגרת שיתוף-הפעולה תגיש ארטימדיה במדיית הווידיאו של וואלה!, המייצרת כ-21 מיליון צפיות וידיאו בחודש, פורמטים חכמים המציגים לכל צופה את התוכן הפרסומי הרלוונטי לו, על בסיס פרופיל התנהגותי ונטיות גלישה, בצורה שתשתלב באופן חלק בפעילותו ברשת.

בין הפורמטים יוצע מוצר ה-EngageRoll - ספוט וידיאו עם רכיב אינטראקטיבי, המאפשר לצופים לדלג על הסרטון הפרסומי ולמפרסמים לשלם רק על צפיות אמיתיות במודל תשלום יעיל והוגן המבוסס על צופים שבחרו בפועל לצפות בפרסומת.

רשת הפרסום של ארטימדיה מייעלת את התהליכים הסבוכים הקיימים כיום בקניית מדיית וידיאו באמצעות שילוב של ריץ' (Reach) נרחב, המכסה יותר ממחצית משוק צפיות הווידיאו באתרי תוכן ישראלים, יכולות טרגוט מתקדמות, קהל יעד מפולח, אופטימיזציה אוטומטית ומדידה מדויקת של צפיות.

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!: "היקף תכני הווידיאו שלנו הולך ומתעצם, והדבר מצריך מערכות ממוכנות שיידעו לטרגט את הצופים ביעילות. זוהי הזדמנות גדולה למשווקים בישראל להגיע לקהלי פרימיום ממוקדים בסביבה שקופה ומדידה".

ד"ר עופר מילר, מייסד ומנכ"ל ארטימדיה: "ארטימדיה מביאה לשוק הישראלי חדשנות טכנולוגית המבוססת על טכנולוגיית ניתוח-וידיאו בלעדית שפותחה כחלק מהתמחותה בתחום הראייה הממוחשבת, במטרה לספק מענה לצמיחה המשמעותית שעובר תחום הווידיאו באינטרנט".

אודות ארטימדיה

ארטימדיה הוקמה ב-2008 על-ידי ד"ר עופר מילר, והיא חברה-בת של ארטיוויז'ן (Artivison) הנסחרת בבורסה בסינגפור (SGX: 5NK) ומתמחה בניתוח תוכן וידיאו למטרות אבטחה.

ארטימדיה מציעה למפרסמים ובעלי אתרים פתרון כולל למקסום חוויית הרכישה והמכירה של פרסום וידיאו באינטרנט. הפלטפורמה הטכנולוגית של החברה מספקת פרסום פרוגרמטי בתכני פרימיום וידיאו בדסקטופ ובמובייל, פורמטים פרסומיים חכמים ומערכת לניהול קמפיינים בשירות עצמי עם יכולות מיקוד, ניתוח ביצועים ואופטימיזציה בזמן אמת.

רשת הפרסום של ארטימדיה בישראל כוללת את האתרים וואלה!, "גלובס", "ישראל היום", yes, "חדרי חרדים", NRG ועוד - המכסים מעל למחצית משוק הצפיות בתכני פרימיום וידיאו בישראל.

אודות וואלה!

חברת וואלה! הוקמה ב-1995 ומשווקת מגוון שירותים מקוונים לקהל הרחב. עם שירותיה של וואלה! נמנים מספר מותגים מובילים בינהם:

  • וואלה!NEWS - מותג החדשות והתוכן המוביל באינטרנט בישראל הכולל מגוון ערוצי חדשות ותוכן. וואלה!NEWS משדר תכנים מערכתיים מקוריים ותוכניות וידיאו המצולמים מהאולפן השקוף בתל-אביב, תוך המשלב טכנולוגיות וידיאו ואינטרנט מתקדמות וחדשניות. האולפן השקוף של וואלה!NEWS מאפשר הפקות ברודקאסט טלוויזיוניות בזמן אמת, תוך שילוב של קהל הנמצא באולפן וברחוב, ושידור חי באתר ובאפליקציית וואלה!NEWS. בתכני וואלה!NEWS צופים מידי חודש מעל 4 מיליון יונקים, והם מייצרים מעל חצי מליארד דפים נצפים מדי חודש.
  • וואלה!VOD - מותג הסרטים הגדול בישראל לצפייה ישירה בחינם מכל מכשיר, עם מעל 1,400 סרטים, 300 סדרות ומעל 6 מיליון צפיות בחודש. ניתן לצפות באתר ובאפליקציית וואלה!VOD.