בלוגר הגאדג'טים המסתורי - מהלך שיווקי של באג

באג תחשוף מחר כי היא זו שעומדת מאחורי הבלוגר Gadget Guy Cute18 ■ טוענת כי אף אחד לא עלה על זה בחודשיים האחרונים

בלוגר הגאדג'טים המסתורי Gadget Guy Cute18, שצץ בפייסבוק לפני כחודשיים וצבר פופולריות גבוהה - הוא מהלך שיווקי של רשת רשת הגאדג'טים והמחשבים באג.

ביקורות הווידיאו ההומריסטיות שלו גרפו במקרים מסויימים 160 אלף צפיות. הביקורות הציגו גאדג'טים חדשניים אבל פיקטיביים, כמו כיסוי לסמארטפון המאפשר פיצוץ שלו מרחוק בעזרת שליחת הודעת מייל (במקרה של גניבת הסלולרי), סמארטפון הנטען בניעור או חיישן היודע להגיד את מצב רוחו של הכלב.

בנוסף, היו גם סרטונים למוצרים אמיתיים, כמו סמארטפון של חברת מייזו הסינית וצמיד הספורט FitBit - שני מכשירים שבאג מייבאת. כל הסרטונים נעשו ברוח ביקורות הווידיאו של בלוגרי טכנולוגיה.

מחר (ו') תחשוף באג כי היא זו שעומדת מאחורי הביקורות המוצלחות הללו. המהלך ילווה בקמפיין הכולל פרסומת וידיאו קצרה, שהיא בעצם ביקורת על גאדג'ט עתידי, כמו מקרן אלחוטי המציג את מסך הסמארטפון על קיר זכוכית. בסוף הסרטון יופיע המשפט "כזה עוד אין... כשיהיה, בטוח שתמצאו את זה בבאג".

ברשת באג מספרים כי מספר הצפיות הגיע ל-470 אלף (ל-6 סרטונים) ולמאות תגובות והודעות פרטיות. משרד הפרסום שהגה את המהלך הוא בורודה קפלן, והשחקן המופיע בו הוא אילייה גרינפלד.

עוד אומרים בבאג כי למרות שאפשר היה למצוא בסרטונים רמזים עבים להיותה החברה שעומדת מאחורי המהלך (צבעי הלוגו, חיפושית גדולה המודבקת ברקע וגם מוצרים אותה מייבאת הרשת), אף אחד עדיין לא עלה על כך.