עידן אדלסון: "מקור ראשון" מכפיל את מספר העותקים

עפ"י ההערכות, מספר העותקים שיופצו יגיע ל-80 אלף עותקים ■ המהלך ילווה בקמפיין תחת הסיסמה "מקור ראשון. חושבים אחרת"

קמפיין מקור ראשון
קמפיין מקור ראשון

השבועון "מקור ראשון" יוצא בקמפיין פרסומי רחב-היקף בתקשורת, במקביל למהלך אסטרטגי של הכפלת מספר עותקיו השבועיים והפצתם במספר ובמגוון גדול יותר של נקודות מכירה. על-פי ההערכות, מספר העותקים שיופצו החל מהשבוע הקרוב יגיע ל-80 אלף עותקים.

העיתון הדתי-לאומי איכותי נרכש על-ידי איל ההון שלדון אדלסון, והוא מודפס בבית הדפוס של "ישראל היום", שכעת יגביר את עבודתו.

הקמפיין שמלווה את המהלך יכלול פרסומת בטלוויזיה, תשדירי רדיו ושלטי חוצות ברחבי הארץ, זאת במטרה להרחיב את תפוצת העיתון ואת החשיפה אליו.

את הקמפיין ילוו דמויות של אושיות רוח ושלטון בהיסטוריה העברית, כמו הרצל, ש"י עגנון והרמב"ם, וזאת בצמוד לכיתוב: "אם הוא היה כותב היום, זה כנראה היה בעיתון 'מקור ראשון'". הסלוגן שנבחר ללוות את הקמפיין הוא: "מקור ראשון. חושבים אחרת".

עורך העיתון, חגי סגל, אמר, כי "ב'מקור ראשון' אכן כותבים אחרת וחושבים אחרת. כלומר, משתדלים לכתוב היטב את המחשבות האחרות. זו תרומתנו הצנועה לפלורליזם בישראל".

עוד ציינו בעיתון כי "קמפיין השיווק והפרסום החדש נועד להעניק ל'מקור ראשון' תנופה. בעידן של קינות על עתיד העיתונות המודפסת אנחנו לא רק מתעקשים על שרידות, אלא גם על הרחבה".