פריגת: קמפיין חדש יבליט את מיץ התפוזים עם חתיכות פרי

פריגת משיקה קמפיין נוסף בכיכובו של שלום מיכאלשווילי המגלם את הדמות הקומית "הגאון" ■ הקמפיין יכלול פרסום בטלוויזיה, פעילות דיגיטל וסלולר ופעילות שטח

קמפיין חדש לפריגת בהשתתפות הגאון / צילום: שוקה כהן
קמפיין חדש לפריגת בהשתתפות הגאון / צילום: שוקה כהן

חברת המשקאות פריגת ממשיכה עם הקמפיין הפרסומי בכיכובו של שלום מיכאלשווילי המגלם את הדמות הקומית "הגאון". החברה תשיק היום (ד') את הקמפיין החדש הכולל פרסומת בטלוויזיה, פעילות דיגיטל, סלולר ופעילות שטח - והוא בא להבליט את מוצר הדגל והנמכר ביותר בקטגוריה - מיץ התפוזים עם חתיכות פרי.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, יעלה תחת הכותרת: "חובה לנער לפני השימוש, אחרת איך תיהנו מחתיכות הפרי?".

הקמפיין, שצולם לפני מספר ימים בפרדס תפוזים במרכז הארץ, מציג באופן הומוריסטי בסרטונים את "הגאון" מדגים שיטת "ניעור" חדשה, אשר תגרום לצרכנים ליהנות הן מחתיכות הפרי שבמיץ התפוזים.

סדרת הסרטונים הקודמת של פריגת עמדה מספר שבועות במקומות גבוהים בטבלת הפרסומות האהובות ביותר. חברת פריגת עצמה הגיעה למקום ה-15 בדירוג "גלובס" DUN'S 100 לשנת 2014 מבין יצרניות המזון והמשקאות, עם מכירות של 660 מיליון שקל ב-2014.

משה ביטון, סמנכ"ל השיווק של פריגת, מסר כי "הקמפיין הנוכחי מדגיש את המובילות של פריגת בשוק המיצים ונהנה מאהדת הצרכנים. כל מה שנותר הוא ליהנות מחתיכות הפרי האמיתיות באמצעות ניעור של הבקבוק".