דודי ויסמן התפטר מדירקטוריון אלון רבוע כחול

זאת לאחר שהודח בחודש ינואר מתפקיד מנכ"ל הקבוצה ע"י שותפו שרגא בירן, ובחודש מארס התפטר מתפקידיו כמנכ"ל אלון רבוע כחול וכיו"ר מגה

דודי ויסמן התפטר מדירקטוריון אלון רבוע כחול. זאת, לאחר שהודח בחודש ינואר מתפקיד מנכ"ל הקבוצה על-ידי שותפו שרגא בירן, ובחודש מארס התפטר מתפקידיו כמנכ"ל אלון רבוע כחול וכיו"ר מגה.

ויסמן כיהן בדירקטוריון אלון רבוע כחול מאז 2003.

ויסמן הודח מתפקידו כמנכ"ל קבוצת אלון בעקבות הידרדרות היחסים בינו לבין בירן, לאחר שותפות של יותר מ-20 שנה, על רקע הרעה במצב העסקי והפיננסי של הקבוצה.

אלון, החברה-האם של רשת הקמעונות מגה, משכה מהרשת דיבידנד של 100 מיליון שקל בשנת 2013, וזאת למרות שמגה הפסידה בשנה זו כ-130 מיליון שקל.

כיוון שרשת מגה היא חברה פרטית בבעלותה המלאה של אלון רבוע כחול, עניין הדיבידנד, כמו גם הפסדיה העצומים של הרשת, לא פורסמו בדוחות הכספיים של החברה-האם והוסתרו גם מנושי הרשת, לרבות הספקים, שלהם היא חייבת 700 מיליון שקל.

אמש (ד') הפגינו כ-30 מעובדי מגה מול ביתו של ויסמן באבן-יהודה.

בנוסף, על רקע הקריסה הכלכלית של רשת מגה, מגיעות התביעות נגדה ונגד מנהליה, ביניהם ויסמן. חברת גוטסמן ובניו החזקות, בעלת רשת המזון "שוק העיר", הגישה אתמול לבית המשפט המחוזי בתל-אביב תביעה בסך 10 מיליון שקל נגד רשת מגה; נגד דודי ויסמן; נגד מנכ"ל מגה לשעבר, מוטי קרן; וכן נגד 4 דירקטורים. זאת בטענה להצגת מצגים כוזבים ומטעים בהסכמים שחתמה איתם מגה לפני חודשים אחדים.