תכלת תקשורת מכניסה שותפים ל"הורים וילדים" ו"דרך האוכל"

איתן זינגר, גל קריינר ואורן ציבלין רוכשים מידי תכלת תקשורת 50% מהמגזינים "הורים וילדים" ו"דרך האוכל" בכ-2 מיליון שקל ■ במסגרת זו יהפכו הצדדים לשותפים בחברה חדשה בשם "דרך התוכן"

איתן זינגר, גל קריינר ואורן ציבלין רוכשים מידי חברת תכלת תקשורת 50% מהמגזינים "הורים וילדים" ו"דרך האוכל" בכ-2 מיליון שקל.

במסגרת זו יהפכו הצדדים לשותפים בחברה חדשה בשם "דרך התוכן". החברה תהיה באחזקה משותפת של תכלת תקשורת של עקיבא גולדבלום, וקבוצת משקיעים, ביניהם איתן זינגר, לשעבר מנכ"ל זאפ, ביחד עם הפרסומאי אורן ציבלין ואיש העסקים גל קריינר.

מאז עזיבתו את זאפ ביצע זינגר מספר השקעות, ובהן רכישת חברת יבוא הספרים והתוכן Probook, רכישת בית ההוצאה לאור דיונון, רכישת 50% במיזם הספרים הדיגיטליים אינדיבוק, שותפות באתר "מפיק" ובאתר "לגדול", הקמת פלטפורמת תוכן לשוק האמריקאי briff.me ושותפות בחממה טכנולוגית.

ציבלין, העומד בראש סוכנות הפרסום ציבלין תקשורת צעירים, רכש לאחרונה את הבעלות ב"מעריב לנוער".

קריינר, בעברו סמנכ"ל שיווק וסחר בסידס, הביא את המותג האוסטרלי crumpler לישראל וכיום משמש כמנכ"ל חברת פרובוק שבבעלותה הוצאת הספרים דיונון.

המגזינים "הורים וילדים" ו"דרך האוכל" נמצאים כיום בבעלות מלאה של תכלת תקשורת.

גולדבלום מסר כי "בהמשך לשיתוף-הפעולה האסטרטגי שנסגר לאחרונה עם קבוצת קשת-מאקו, אנו שמחים על שיתוף-פעולה נוסף שממשיך את התנופה בחברה".

זינגר מסר כי "כשאני עובר על הקיר באינסטגרם ובפייסבוק, אני מוצא ש-90% מהתמונות הן של ילדים ושל מנות אוכל. אלה הם חיינו ביומיום. ככל שניתן לצפות קדימה, אני רואה כי המדיות משתנות ללא הרף, אך התוכן נשאר המלך. אנו מקימים היום חברת תוכן שתחילתה בשני המגזינים המוצלחים הללו, ועתידה לתת חוויית תוכן חדשה בכל נישה שנמצא אותה כמרגשת אותנו ומעניינת את הקהל. יש לנו תוכניות גדולות לפיתוח התוכן לעולם הדיגיטלי, לחוויות אינטראקטיביות, לעולם בו גם הגולשים הם היוצרים, לרצועות שידור על המסך, לחברת הפקות מקור ועוד".

גל קריינר מסר כי "כניסה למיזם זה תאפשר לי לשלב שתי אהבות שמלוות את חיי שנים רבות. תחום המזון, שבמסגרת תפקידי בסידס עסקתי בו שנים רבות וראיתי כיצד השוק לומד לאמץ מותגי פרימיום איכותיים ויודע להעריכם - יחד עם תחום המו"לות שבו אני עוסק בשנתיים האחרונות. אני מכיר את זינגר וציבלין שנים רבות, ואני שמח להצטרף לקבוצה זו וליצוק לתוכה את הפן המסחרי והשיווקי הנדרש".