הטיפ היומי: מניית "מסיבה" שיכולה לזנק ב-47%

מחלקת המחקר של קרדיט סוויס ממליצה על מניית Party City ב"תשואת יתר" ובמחיר יעד של 26 דולר

חברת  Party City / צילום: אתר החברה
חברת Party City / צילום: אתר החברה

הקמעונאית Party City נסחרת בבורסת ניו יורק (סימול: PRTY) בשווי של 2.1 מיליארד דולר. פארטי סיטי מעצבת, מייצרת, מפיצה ומשווקת ציוד למסיבות, כולל כלים חד-פעמיים, בלונים, תחפושות ומתנות שונות.

בשבוע שעבר פרסמה החברה את דוחותיה לרבעון השני, בהם הציגה רווח נקי שתאם לצפי האנליסטים. ההכנסות הקמעונאיות אמנם ירדו מעט, אך הירידה קוזזה עם הגדלת שולי הרווח הגולמי. ה-EBITDA המתואם (רווח בנטרול ריבית, מס, פחת והפחתות) צמח ב-8.2%, למרות השפעה שלילית של שערי חליפין. בנוגע לרבעון השלישי, החברה צופה חולשה מסוימת בהכנסות והתרחבות בשיעור נמוך יותר בשולי הרווח, בשל עונתיות והתנודתיות בין הרבעונים שקיימת בעסקי החברה.

הכנסות החברה היו כאמור נמוכות מהצפוי, כאשר המכירות הקמעונאיות צמחו ב-2.3% (או 3.1% בנטרול השפעת שערי חליפין), ומכירות חנויות זהות צמחו ב-1.2% בלבד. עם זאת, המכירות הקמעונאיות הציגו רווחיות חזקה בזכות תמהיל המוצרים ובזכות רכישות שבוצעו. ההוצאות של פארטי סיטי מנוהלות היטב. החברה ממשיכה לצפות להכנסות שנתיות של 2.25-2.35 מיליארד דולר, אך הורידה את התחזיות למכירות חנויות זהות מצמיחה של 3%-3.5% ל-3%. הרווח הנקי צפוי להסתכם ב-112-120 מיליון דולר, והרווח הנקי למניה - ב-0.98-1.07 דולר. מדובר בעלייה קלה ביחס לתחזיות הקודמות, בזכות הכנסות מימון.

התוצאות הפיננסיות שהציגה פארטי סיטי ברבעון השני משקפות את העובדה שהסיפור פה הוא רב ממדים, עם מנועי צמיחה רבים גם בתחום הקמעונאי וגם בתחום הסיטונאי. מנועי צמיחה אלה יתרמו לגידול ברווח ויסייעו למתן את התנודתיות, את השפעת שערי החליפין וכדומה. בטווח הקרוב, נראה שהחברה ממוצבת היטב להמשיך ולהציג צמיחה חד-ספרתית ב-EBITDA ב-2015, ואולי לשפר את הצמיחה מעט ב-2016 - על רקע רכישות אסטרטגיות שביצעה ומתחילות לתרום לתוצאות.

אין שינוי בתחזיות שלנו לשנת 2015, ואנחנו ממשיכים לצפות לרווח נקי מתואם של 1.02 דולר למניה, לעומת 92 סנט ב-2014. בשנת 2016 הצפי הוא ל-1.28 דולר למניה וב-2017 - ל-1.38 דולר. אנחנו ממשיכים להמליץ על מניית החברה בהמלצת "תשואת יתר" ומחיר היעד הוא 26 דולר, פרמיה של 47% על מחיר המניה בבורסה.

*** מחלקת המחקר, קרדיט סוויס. הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם