הופסק המו"מ למכירת 7 סניפי רשת מגה לרמי לוי

מנכ"ל מגה: "אנחנו במו"מ מתקדם למכור סניפים לרשתות אחרות" ■ יו"ר ועד עובדי מגה: "מההתחלה כששמעתי על המו"מ אמרתי שזו בדיחה. להערכתי האישית, רמי לוי ציפה שמגה תקרוס"

רמי לוי  / צילום: תמר מצפי
רמי לוי / צילום: תמר מצפי

המשא-ומתן למכירת 7 סניפי רשת מגה לרשת רמי לוי שיווק השקמה הופסק, והרשת מנהלת משא-ומתן למכירת אותם סניפים לרשתות שוק העיר, מאי מרקט וסטופ מרקט.

לפי הסיכום הראשוני בין הצדדים, רמי לוי היה אמור לרכוש את סניפי YOU באור-יהודה, בבני-ברק, בסגולה בפתח-תקווה, את סניף קסטרא בחיפה וכן את הסניפים בנצרת, בחדרה וביקנעם, תמורת סכום של כ-38 מיליון שקל, הכולל גם תשלום עבור הציוד בסניפים. אלא שלוי נסוג עוד קודם לכן מרכישת הסניף באור-יהודה.

יו"ר עובדי מגה, אייל אלי, תקף היום (ד') את לוי. "מההתחלה, כששמעתי שהקבוצה של רמי לוי רוצה לרכוש סניפים, אמרתי שזו בדיחה טובה, ואף אחד לא האמין לי. להערכתי האישית, רמי לוי ציפה שמגה תקרוס. הוא ניסה למשוך ולמשוך, והיה צפוי שהעסקה מולו תיפול. זה לא היה רציני מההתחלה. אנשים רוצים לדעת את המספרים של מגה ואת המכירות של החנויות".

בהתייחס למשא-ומתן שהופסק אומר מנכ"ל מגה, רביב ברוקמאייר: "רמי לוי ניהל משא-ומתן לקנות מספר סניפים של מגה. הגענו אתו להסכמות עקרוניות, והוא כל הזמן ניסה לשפר את חוזי השכירות מול בעלי הנכסים. בסופו של דבר, עבר הזמן שניתן בהסכם בינינו לסיום המשא-ומתן, וכתוצאה מכך הופסק המשא-ומתן".

לדבריו, "אנחנו נמצאים במשא-ומתן מתקדם למכור את רוב הסניפים לרשתות פרטיות אחרות, והדברים יסוכמו בימים הקרובים. הרשתות מאי מרקט, סטופ מרקט ושוק העיר מעוניינות ברוב הסניפים, במחירים לא פחותים מההצעה של רמי לוי, ואפילו יותר".

רמי לוי מסר: "אין לי תגובה. אני מאחל שרשת מגה תצליח ותמשיך לפעול".