ישראייר הגישה בקשה להפעלת טיסות לסרי לנקה

כיום אין מישראל טיסות ישירות לסרי לנקה ■  גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר: "אכן אנחנו נערכים להפעלת טיסות ישירות לסרי לנקה בקיץ ובחגים, בשלב הראשון" 

סרי לנקה / צלם: יותם יעקבסון
סרי לנקה / צלם: יותם יעקבסון

חברת ישראייר מקבוצת אי.די.בי הגישה בקשה רשמית לרת"א (רשות התעופה האזרחית) במשרד התחבורה להפעלת טיסות שכר ישירות לסרי לנקה, כך נודע ל"גלובס".

עוד נודע כי מנכ"ל ישראייר, אורי סירקיס, שחזר השבוע מביקור בסרי לנקה צפוי להיפגש על רקע כך גם עם שגריר סרי לנקה בישראל. כיום אין מישראל טיסות ישירות לסרי לנקה.

בתגובה לפניית "גלובס" אישר גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר, כי "אכן אנחנו נערכים להפעלת טיסות ישירות לסרי לנקה בקיץ ובחגים, בשלב הראשון". עוד אמר כי "זהו יעד שישתלב בסדרת מוצרי המשפחות של ישראייר למערב אירופה, לאיי יוון ולאיי סיישל וזנזיבר באפריקה. אנחנו מאמינים שהיעד האטרקטיבי הזה יהווה נקודת אחיזה נוספת במיקוד של חלק מפעילות החברה מערבה".

ומה באשר למחירים? ישראייר טרם החלה בשיווק חבילות וכרטיסי טיסה לסרי לנקה אך סתיו מעריך כי מחירי החבילות לשבוע ימים ינועו בין 1,500 ל-2,000 דולר לאדם.

עוד נודע כי ישראייר נערכת לשיווק של חבילות לאיי סיישל וזנזיבר בקיץ 2016. לדברי סתיו, הטיסות ליעדים אלה באפריקה יעשו במטוס האיירבוס 320 החדש שהחברה רכשה וצפויה לקלוט בתחילת חודש יוני. לפי שעה, טרם פורסמו מחירים.