מקאן זכה בתקציב המודעות הסטטוטוריות של חברת החשמל

היקף התקציב עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה ■ במכרז התמודדו מספר משרדים, בהם אדלר-חומסקי ואשכנזי-זלצמן

שנתיים לאחר המשבר בין משרד הפרסום מקאן תל-אביב לחברת החשמל מתברר כי מערכת היחסים בין הצדדים שוקמה לחלוטין: ל"גלובס" נודע כי מקאן זכה מחדש במכרז על תקציב פרסום המודעות של כל הנושא הסטטוטורי (מכרזים, דרושים וכדומה).

היקף התקציב עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה. במכרז התמודדו מספר משרדים, בהם אדלר-חומסקי ואשכנזי-זלצמן.

במהלך שנת 2014, על רקע התבטאות שנויה במחלוקת של יו"ר קבוצת מקאן, אילן שילוח, על השתתפות של יו"ר חברת החשמל, יפתח רון-טל, בתשדיר פרסומת של החברה, הוחלט בחברת החשמל על הפסקת ההתקשרות עם המשרד והעברת נתח התקציב שלו למשרד הפרסום אדלר-חומסקי.

מקאן אמנם לא היה אז משרד הפרסום המוביל במערך הפרסום של חברת החשמל, לאחר שבמכרז האחרון של החברה שנה קודם לכן זכה אדלר-חומסקי ברוב התקציב, אבל בידי מקאן נותר בכל זאת חלק קטן יחסי של הפרסום הטכני.

בעקבות ההתבטאות התקציב נוהל באדלר-חומסקי במשך תקופה קצרה, אך בהמשך התקיימה שיחת פיוס בין שילוח ליו"ר חברת החשמל, ונתח התקציב שנלקח הוחזר למקאן.

זהו התקציב השני שמצליח המנכ"ל הנכנס עמית משיח לשמר בתקופה האחרונה. לאחרונה פורסם ב"גלובס" כי המשרד זכה מחדש גם בתקציב המשביר החדש לצרכן. כמו במקרה חברת החשמל, מדובר בתקציב שהמשרד מטפל בו כבר מספר שנים, אך על רקע תום תקופת ההתקשרות עמו, בחנו בחברה את ההתקשרות מחדש, והמשרד נאלץ בפועל לעבור הליך מכרזי, בתומו התברר כי התקציב יישאר אצלו.