סקר הפרסומות: בזק בראש הזכורות, טמבור בראש האהובות

גיאוקרטוגרפיה: אדלר-חומסקי מככב בשלושת הפרמטרים: אהדה, זכירות והשקעה כספית ■ אפקט חג הפסח כבר מורגש בשתי פרסומות לצבעים

הפרסומות של משרד הפרסום אדלר-חומסקי כובשות השבוע את ראש דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות. גל הפרסום השני לטמבור שייצר המשרד זוכה להצלחה מיידית, והפרסומת היא הפרסומת האהובה ביותר. הפרסומת, שבה מלמדת ילדה צבע כיצד לצבוע, רושמת שיעורי אהדה הנמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות - 24.5%.

חג הפסח כנראה עושה את שלו, ומול הפרסומת לטמבור עולה פרסומת לנירלט. אבל אף שהיא עושה שימוש בטלנט מוכר - טל פרידמן - ובהרבה הומור, היא אינה מצליחה "לנצח". הפרסומת, באמצעות גליקמן-שמיר-סמסונוב, ממוקמת במקום הרביעי בדירוג האהדה ובמקום אחרון בזכירות.

הפרסומת של אדלר-חומסקי לבזק היא הפרסומת הזכורה ביותר. בפרסומת נראה גידי גוב משדרג את חייו באמצעות המהירות הגבוהה - מצ'יפס ענקי עד בילוי עם גלי עטרי וענת עצמון. היא רושמת שיעורי זכירה גבוהים במיוחד - 30% מעל הממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות.

גם הקמפיין המושקע ביותר השבוע הוא של אדלר-חומסקי. מדובר בקמפיין למותג ספרינג שרושם על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום סך ההשקעה של כ-1.5 מיליון דולר - פחות מהקמפיין המושקע של השבוע שעבר, שהיה הקמפיין לבזק, עם סך השקעה של 1.9 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 528 - לעומת 507. סך התקציבים שהושקעו בקמפיינים גבוה במעט ממה שהושקע בשבוע שעבר - כ-41.2 מיליון דולר לעומת כ-40 מיליון דולר בשבוע הקודם.

פרסומות
 פרסומות

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות