הוט בהצהרה מחייבת: "משהו טוב קורה בשירות הלקוחות"

יוצאת בקמפיין הכולל 3 סרטונים שעוסקים בקיצור זמני ההמתנה, חדשנות בשירות (דרכים ליצירת קשר) ושירות עצמי ■ בקמפיין יככבו כוכבי הסדרות של הוט, והפעם הם משאירים את ההומור בצד

אחרי שזכתה למוניטין מפוקפק בכל הנוגע לשירות הלקוחות שלה, ואחרי קנסות בהיקף של מיליוני שקלים שהשית עליה משרד התקשורת בעניינים שירותיים - יוצאת היום (ב') חברת הוט בהצהרה מעניינת באמצעות קמפיין פרסומי חדש, בו היא מעידה על עצמה כי "משהו טוב קורה בשירות של הוט".

"הייתה לנו בעיית שירות, והכרנו בה, ובשנה האחרונה פעלנו כדי לתקן אותה באופן ניכר", אמרה טל גרנות-גולדשטיין, מנכ"לית הוט. "אין מדד שלא השתפרנו בו, ובזמני מענה הוט ניצבת בשורה הראשונה. נמשיך להפיק לקחים ולהשתפר".

גרנות-גולדשטיין מונתה כמנכ"לית הוט לפני כשנה, ומיד עם כניסתה לתפקיד הצהירה כי נושא השירות יטופל עד לשורש. כעת, כאמור, יוצאת החברה עם אמירה מחייבת, הנשענת על תוצאות זמני מענה טלפוני מקוצרים המשקפים, לטענת החברה, ירידה של 85% בזמני המענה (ביחס ל-2014), ירידה של 50% במספר הפניות למוקדי השירות ועל-פי דוח משרד התקשורת - הפחתה בהיקף מספר הפניות נגד הוט. 

הקמפיין כולל 3 סרטוני פרסומת העוסקים בקיצור זמני ההמתנה, בחדשנות בשירות (כלומר דרכים ליצירת קשר) ובשירות עצמי. את הקמפיין מובילים כוכבי הסדרות של הוט - לירית בלבלן (נעמי כפית) מהסדרה "הבורר"; עוז זהבי וחן אמסלם מהסדרה "זגורי אימפריה"; ויוצרי הסדרה "פצועים בראש", חנן סביון וגיא אמיר. 

את ההומור הפעם משאירות הדמויות בצד, כשהן יוצאות מהסט ומדברות על נושא השירות ברצינות. 

 

בחודש הבא תשיק הוט אפליקציה, שבין היתר תעניק מענה שירותי בערוץ נוסף לפונים דרך הסלולרי. האפליקציה פותחה בשיתוף לקוחות הוט, שהוזמנו להעלות רעיונות לשירותים שהם היו רוצים למצוא באפליקציה כזו.

חזית אחרת שבה הוט תצטרך לפעול באה מכיוון התחרות הערה בתחום שירותי הטלוויזיה. השבוע יצאה סלקום בהצהרה שמעמיקה את התחרות מול הוט ו-yes, אחרי שהכניסה את ערוצי הספור 5 ו-5 פלוס ללא תוספת תשלום לחבילה. 

לאחרונה פרסמה הוט את דוחות דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון של השנה, מהם עולה כי הקבוצה הפסידה 26 מיליון שקל. הרווח התפעולי ברבעון הסתכם בכ-49 מיליון שקל. הכנסות הקבוצה צמחו ברבעון הראשון ל-995 מיליון שקל.