אחרי האליפות: הפועל ב"ש העלתה את מחירי המנויים עד 35%

האלופה הטרייה בכדורגל תבטל את מכירת המנויים המוזלת דרך ועדי עובדים ■ המנויים שהתייקרו לא כוללים את המשחקים בליגה האירופית ■ אוהד הקבוצה ל"גלובס": "אחדש את המנוי בכל מקרה"

הפועל באר-שבע, האלופה הטרייה בכדורגל, פתחה היום (ד') את מכירת המנויים לעונה הבאה עם בשורה לצרכנים: מחירי המנויים עלו בשיעורים של עד 35%.

כך למשל מנוי עבור ילד, שעלה בשנה שעברה 510 שקל, זינק השנה ל-700 שקל; ומנוי ליציע מערבי מרכז (כסף תחתון), ששילם 1,500 שקל בשנה שעברה, ישלם השנה 1,750 שקל.

"בשנה שעברה רכשתי מנוי למבוגר ב-850 שקל דרך ועדי עובדים (מנוי שבמחירו המלא עמד על 910 שקל, מר"ח) - אותו מנוי השנה עולה 1,200 שקל, כשנאמר לנו שלא תהיה מכירה דרך ועדי עובדים", סיפר ל"גלובס" אוהד של הקבוצה, שבאותה נשימה ציין: "אני אחדש את המנוי בכל מקרה".

גם בקבוצה מאשרים כי לא תהיה מכירת מנויים מוזלת דרך ועדי עובדים. כאן יש להניח כי משוואת ההיצע והביקוש היא שמייתרת מכירה מוזלת באמצעות ועדי עובדים, כשבדיוק על בסיס הגישה שמציג אותו אוהד - יפעלו מרבית האוהדים, שבמובן מסוים הם קהל שבוי.

הקבוצה, שמתוקף היותה אלופת המדינה העפילה למוקדמות ליגת האלופות, תארח באצטדיון הביתי שלה קבוצות אירופיות. משחקים אלה אינם כלולים במחירי המנוי - למעט משחק אחד בשלב המוקדמות (בדומה לשנה שעברה).

"עלינו לציין כי המחירים עלו במעט, אולם עדיין המחירים למשחק נעים בין 35 שקל למשחק (מנוי ליציע הדרומי) ל-57 שקל למשחק (מנוי ליציע המערבי)", כך מתבשרים האוהדים באתר האינטרנט של החברה.

בשלב זה המכירה נפתחה רק למנויים קיימים, שמוזמנים לחדש מנוי מעונת המשחקים הקודמת. המקומות לעונה הבאה יישמרו לבעלי מנויים עד ל-23 ביוני. עוד צוין כי נותרו מנויים בודדים בלבד למכירה.

בקבוצה משיבים כי "מחירי המנויים שלנו זולים, בוודאי בין הקבוצות המובילות בליגה. המחיר הממוצע לכרטיס למשחק במסגרת מנוי נע בין 34-57 שקל, כאשר יש קבוצות שגובות בממוצע 80-90 שקל למשחק. אנחנו הקבוצה עם האצטדיון היפה ביותר ועם האווירה הטובה ביותר - ועדיין מקפידים לשמור על מחיר זול".