קשת מתאוששת: עדי אשכנזי בראש טבלת הרייטינג השבועית

ערב ההומור של זכיינית ערוץ 2 קשת זוכה להשקה מוצלחת עם 3 תוכניות בעשירייה הראשונה

עדי אשכנזי / צילום: גיא כושי ויריב פיין
עדי אשכנזי / צילום: גיא כושי ויריב פיין

חודש אוגוסט הסתיים ואיתו גם השליטה המוחלטת של "המירוץ למיליון" בטבלת הרייטינג השבועית. אחרי 5 שבועות רצופים שבהם הריאליטי של זכיינית ערוץ 2 רשת הותיר מאחור את כל התוכניות המתחרות, השבוע הוא נאלץ להסתפק במקום השני בדירוג לפי אחוזי הצפייה בבתי-האב היהודיים, עם 25.7%. פרק נוסף של "המירוץ למיליון", מעין לקט ששודר ביום ראשון, הסתפק ב-20.1% ובמקום החמישי.

יחד עם זאת, בדירוג על-פי מספר הצופים, "המירוץ למיליון" מוסיף לשמור על ההובלה, עם 769 אלף איש בכלל האוכלוסייה שצפו בפרק ששודר ביום שלישי.

ההתפתחויות הללו מהוות כמובן בשורה טובה עבור קשת, שהפעם האחרונה שבה תוכנית שלה כבשה את צמרת הטבלה הייתה בסביבות אמצע יולי. אז עשתה זאת "ארץ נהדרת", והשבוע עושה זאת תוכנית אחרת משדה ההומור: פרק פתיחת העונה של "מה זה השטויות האלה" עם עדי אשכנזי, שהגיע לרייטינג של 26.6% ו-754 אלף צופים בכלל האוכלוסייה.

בכלל, לפחות בשבוע הראשון להשקתו, נראה כי ערב ההומור של קשת רושם הצלחה. "צומת מילר", ששודרה אחרי עדי אשכנזי, הגיעה ל-24.4% ולמקום השלישי; ו"הסטנדאפיסטים" של רשף לוי, ששודרה לאחר מכן, רשמה 16.1% והתברגה במקום התשיעי.

מי שמעוררת הרבה פחות חיוכים בקשת היא כמובן "המשימה: אמזונס". גם השבוע, כמו בכל השבועות האחרונים, ממשיכה תוכנית הריאליטי לדשדש, הפעם עם רייטינג של 21.4% ו-19.3% שממקמים את שני פרקיה במקומות הרביעי והשביעי. כך, בסך-הכול קשת מכניסה לטבלה 5 תוכניות, לעומת שתיים בלבד של הזכיינית רשת ועוד שתי תוכניות של חברת החדשות.

מי שרושם הופעת אורח נדירה בעשירייה הראשונה הוא ערוץ 10 עם "פנים אמיתיות" של אמנון לוי, שמצליחה לעקוף את השעשועון "נעולים" ששודר מולה ולהתברג במקום העשירי עם 15.2%. שתי תוכניות נוספות של ערוץ 10 הצליחו להשיג השבוע נתונים דו-ספרתיים: "עושות חשבון" ביום רביעי (11.6%) ו"גב האומה" (11.3%) בשבת.

בגזרת חדשות, סוף השבוע הפער בין "אולפן שישי" בערוץ 2 (14.5%) ל"שישי" עם אילה חסון בערוץ 10 (8.3%) גדל, לאחר ששתי התוכניות רשמו עלייה בנתונים שלהן. במהדורה המוקדמת של התוכניות, שמשודרת החל מ-19:30, הפער היה קטן במיוחד: 8.2% ל"אולפן שישי" מול 7.3% ל"שישי". במוצ"ש "חדשות סוף השבוע" עם דנה ויס בערוץ 2 רשמה רייטינג של 19.4%, כשממול בערוץ 10 "המגזין" עם אושרת קוטלר הסתפקה ב-9.3%.

רייטינג
 רייטינג