שינוי דרמטי: חידושים שצפויים בגלקסי S8 החדש

גל השמועות והלחשושים סביב השקת סמארטפון הדגל החדש של סמסונג צובר תאוצה: הצצה לשדרוגים והחידושים העיקריים שצפויים בדור הבא של מכשיר הגלקסי שיושק רשמית בחודשים הקרובים ■ צפו בווידאו

סמסונג גלקסי S8 סמארטפון קונספט / צילום: וידאו
סמסונג גלקסי S8 סמארטפון קונספט / צילום: וידאו

מועד השקתו של מכשיר הדגל הבא של סמסונג, הגלקסי S8, עדיין לא פורסם, אבל זה לא מונע מחרושת השמועות לרוץ ברשת. הדיווח האחרון שפורסם בבלומברג מצביע על כך שהגלקסי S8 יהיה בעל מסגרת דקיקה למדי, כך שרובו ככולו יהיה מורכב ממסך.

מבחינת גודל מסך, מכשיר הדגל החדש של סמסונג צפוי להגיע במספר גדלים באופן דומה לדגם הגלקסי הנוכחי; S7 הרגיל׳ בעל מסך 5.1 אינץ' ו-S7 Edge שמגיע עם מסך 5.5 אינץ'.

על-פי הדיווח בבלומברג, כפתור הבית של המכשיר יהיה וירטואלי ומוטמע בתוך מסך OLED. מעבר לכך הוא יצויד בעוזר דיגיטלי מבית Viv Labs - חברת בינה מלאכותית שמייסדיה בנו את סירי ואשר נרכשה על-ידי סמסונג באוקטובר האחרון.

באשר לאוזניות, כנראה שסמסונג הולכת בעקבותיה של אפל, וגם היא צפויה לוותר על חיבור האוזניות הוותיק, מה שיאלץ אתכם לרכוש אוזניות אלחוטיות או להשתמש במתאם.

על-פי הדיווחים, מועד ההכרזה של ה-S8 מתוכנן למארס, אבל אחרי הפיאסקו עם הנוט 7 המתפוצץ, גוברות ההערכות כי סמסונג תמתין עד אפריל על-מנת לבצע כמה יותר בדיקות ולוודא שהמכשיר תקין וכשיר לשימוש.