4 חדרים ב-13.3 מיליון ש': מגדל פאר חדש בכיכר המדינה בת"א

מגדל יוקרה חדש בת"א ייבנה על חורבות תיאטרון בית לסין ■ 26 הקומות יאכלסו 54 רוכשים שייפרדו מ-4.66 מיליון ש' לדירה הזולה ביותר, ועד 60 מיליון שקל לפנטהאוז עם בריכה פרטית  ■ צפו בוידאו

שם: מגדל בית לסין/ צילום: הדמיה
שם: מגדל בית לסין/ צילום: הדמיה

הבוקר השיקה חברת היזמות GF נדל"ן ושות' את מגדל מגורי היוקרה "מגדל בית לסין", שיוקם ברחוב ויצמן 30-34 בסמוך לכיכר המדינה בתל אביב, בשטח בו שכן בעבר מבנה תאטרון בית לסין המיתולוגי ובית המלין.

הקרקע עליה עתיד להיבנות הקומפלקס נרכשה לפני כשנה וחצי בסכום של 273 מיליון שקל. הבניין, שבנייתו צפויה להיות מושלמת בסוף שנת 2020 בהשקעה כוללת של כ-500 מיליון שקל, אמור לקבל היתרי בניה בחודש אפריל הקרוב.

הפרויקט מורכב משני מבנים - האחד מגדל מגורים, והשני מבנה מסחרי שיפעל בסמוך אליו. המבנה המסחרי קיים כבר היום, וידוע בשם "בית ליסין". לאחר שיעבור שיפוץ כללי, הוא ימשיך לפעול במתכונתו הנוכחית, קרי נכס מניב שכולל 3 קומות עם תמהיל של משרדים, חנויות, בית קפה ובנקים.

מגדל המגורים יהיה בן 26 קומות ויכלול 13.5 אלף מ"ר בנוי שיחולקו בין 54 דירות. תמהיל הדירות יכלול דירות בנות 80 מ"ר, 110 מ"ר, 150 מ"ר, 180 מ"ר ו-200 מ"ר. לכל הדירות מצורפות מרפסות בגדלים של כ-20 מ"ר, כאשר בדירות הקטנות גודל המרפסת כ-9 מ"ר.

הדירה הזולה בפרויקט, ששטחה 80 מ"ר, תוצע ב-4.66 מיליון שקל. דירת 3 חדרים בשטח של 155 מ"ר תוצע במחיר התחלתי של 9.8 מיליון שקל, ודירת 4 חדרים בשטח 212 מ"ר תוצע ב-13.3 מיליון שקל.

הפנטהאוז, שייבנה על שטח של 600 מ"ר בשתי קומות ויכלול בריכת שחיה, יוצע על פי הערכות במחיר הגבוה מ-60 מיליון שקל.

איל פרידמן, מנכ"ל GF נדל"ן ושות' שהיה בעבר שותף בגינדי השקעות, אמר: "מיזם הנדל"ן בבית ליסין הוא מבחינתי הפרויקט המעניין ביותר מבין כל הפרויקטים שהייתי שותף בהם עד כה, החל משלב ניהול מו"מ על רכישת הקרקע היכן שרבים אחרים נכשלו, דרך החבירה לקבוצת המשקיעים, הסרת המכשולים הרגולטוריים ועד לתכנון ולעיצוב המגדל כך שיתאים לאייקון התרבותי שכה מזוהה עם העיר תל אביב".

אלה שמר, הבעלים של חברת "מגדלים" , החברה המנהלת את שיווק הפרויקט, הוסיפה: "תכננו תמהיל דירות מגוון תוך שימת דגש על דירות בשטח של 150-200 מ"ר כדירה אחת - ולא חיבור מאולץ של 2 דירות, החסר היום במגדלים בתל אביב. כמו כן הקפדנו על תכנון מרפסות לכל הדירות, כולל לדירות הקטנות, בשטחים של 80 מ"ר ו-110 מ"ר".

המגדל תוכנן על ידי משרד האדריכלים יסקי-מור-סיון כשעל תכנון השטחים הציבוריים והחללים הפנימיים היה אמון האדריכל פיצו קדם ביחד עם אירנה גולדברג וסיגל ברנוביץ.