מוזס לנתניהו: "אעשה הכול כדי שתהיה פה כמה זמן שתרצה"

ממידע שהגיע לחדשות 2 עולה כי באחת הפגישות בין רה"מ למו"ל "ידיעות אחרונות", אמר האחרון לנתניהו כי "אם אני ואתה נסכים על חוק, אני אעשה כל מה שאני יכול שתהיה פה כמה זמן שתרצה; אני אומר לך את זה בצורה הברורה ביותר"

נוני מוזס בנימין נתניהו / צילום: יוסי כהן ותמר מצפי
נוני מוזס בנימין נתניהו / צילום: יוסי כהן ותמר מצפי

מה אמר מו"ל "ידיעות אחרונות", נוני מוזס, לראש הממשלה, בנימין נתניהו, במפגש הדרמטי ביניהם? ממידע שהגיע לידי חדשות 2 עולה כי במהלך אחת הפגישות שהוקלטו אמר מוזס לנתניהו: "אם אני ואתה נסכים על חוק, אני אעשה כל מה שאני יכול שתהיה פה כמה זמן שתרצה. אני מסתכל לך בעיניים ואומר לך את זה בצורה הברורה ביותר".

להערכת המשטרה, בין השניים התקיימו פגישות רבות, ולא רק השתיים שהוקלטו, אך במשטרה לא יודעים להעריך את המספר המדויק שלהן. בין השניים תיווכו שורה של מקורבים, והמשטרה מתכוונת לגבות מכולם עדות.

לאחר חשיפת חדשות 2 על כך שנוני מוזס הוא איש העסקים שעומד במרכז תיק 2000 - אתמול (ב') דווח במהדורה המרכזית כי נתניהו צפוי להיחקר על-ידי המשטרה בפעם השלישית - "בטווח הנראה לעין". עם זאת, מועד החקירה הסופי טרם תואם. 

בידי המשטרה נמצאות לפחות שתי הקלטות של שתי פגישות שונות שקיימו נתניהו ומו"ל "ידיעות אחרונות". הפגישות נערכו בלשכת ראש הממשלה בירושלים, ואורכן של שתי ההקלטות שבידי המשטרה הוא כשעה כל אחת. אחת הפגישות התקיימה לפני פיזור הכנסת ב-1.12.2014, ואילו השנייה התקיימה מיד אחרי פיזור הכנסת. 

עורכות הדין נוית נגב ואיריס ניב-סבאג, המייצגות את ארנון (נוני) מוזס, מסרו: "אנו מנועות מלהגיב מטעמי החקירה, ולפיכך לא נתייחס לפרסומים שונים, שהיו ושיהיו. אנו מציעות להמתין לסיום החקירה, אז תתבהר התמונה המלאה".