חרושת השמועות החלה: החידושים באייפון 8 ובגלקסי S8

ממצלמת תלת-ממד, דרך קורא קשתיות, ועד תחנת הטענה שתהפוך את הסמארטפון לדסקטופ שולחני: כל אלו הם רק חלק מהשינויים והמפרטים הטכנים החדשים שאפל וסמסונג מתכננות בדגמי הדגל שלהן - אייפון 8 וגלקסי S8

אייפון 8 קונספט/ צילום: מהוידאו
אייפון 8 קונספט/ צילום: מהוידאו

חברות סמסונג הקוריאנית ואפל האמריקאית מוציאות בכל שנה ובהתאמה את דגמי הסמארטפונים החדשים שלהן שנושאים גם את אותו מספר דגם. גם השנה כולם כבר מצפים לדגם ה-8 של שני המכשירים, ולאלו שלא יכולים לחכות אז הרשת דואגת למלא את החסר באינספור כתבות שמנבאות את הפיצ'רים העתידיים. גם אנחנו לא נותיר אתכם מאחור ונספר לכם על השינויים והחידושים הצפויים בשני הדגמים, כשצריך לקחת בחשבון שעדיין מדובר בשמועות ולא בעובדות מוצקות.

נתחיל עם האייפון 8, שיגיע עם מסגרת אלומיניום בקצוות וזכוכית בחלקו האחורי. הכפתורים הפיזיים בצידי המכשיר יוחלפו עם כפתורי מגע, יש גם אומרים שכפתור הבית ייעלם לטובת כפתור מגע, המכשיר יגיע עם מסך OLED, טעינה אלחוטית ומצלמה קדמית תלת-ממד שתאפשר בין היתר גם זיהוי פנים או זיהוי קשתית למטרות אבטחה. בהחלט רשימת פיצ'רים מכובדת, כשגם בגלקסי צפויים כמה וכמה שינויים.

הגלקסי 8S וה-S8 פלוס יגיעו עם מסגרת דקיקה למדי ומסך זכוכית גדול יותר שיגיע לגדלים של 5.1 ו 5.5 אינצ' בהתאמה. סמסונג תוותר על הכפתור הפיזי לטובת כפתור מגע, כשקורא טביעות האצבע שלה יעבור לגב המכשיר. אחת האפשרויות המעניינות במכשיר טמונה דווקא בתחנת העגינה של הסמארטפון שתהפוך אותו למחשב דסק-טופ.

סמסונג צפוייה להכריז על מכשירי הסמארטפון החדשים שלה בעוד כחודש ואפל כהרגלה בספטמבר. כפי שהתרגלנו עד אז עוד יפוצו שמועות חדשות ואנחנו כמובן נספר לכם עליהן.