רייטינג שבועי: רשת תופסת 5 מקומות בטבלה - עם 3 תוכניות

זכיינית ערוץ 2 קשת הכניסה 4 תוכניות לטבלה השבועית - אך כבשה את שלושת המקומות הראשונים ■ גמר "האח הגדול", בדומה לכל העונה, רשם נתונים חלשים ביחס לעונות קודמות

"האח הגדול" נפרדה בשבוע החולף מהמסך ומזכיינית ערוץ 2 קשת, בעודה תופסת את שני המקומות הראשונים בטבלת הרייטינג השבועית: משדר הגמר עם 33.1% וקצת למעלה ממיליון צופים בכלל האוכלוסייה, והמשדר מיום ראשון עם 30.5%. ממוצע כל העונה עומד על 31.1%, וכמו הנתון של הגמר מדובר בירידה לעומת העונה הקודמת, שגם היא הייתה חלשה ביחס לתור הזהב של עונות התוכנית בעבר, שהביאו מספרים גבוהים בהרבה.

גם המקום השלישי שייך לקשת - כפי שהתרגלנו בתקופה האחרונה - ושם מתמקמת "ארץ נהדרת" עם 28.3%. התוכנית הרביעית שמכניסה קשת היא "חי בלילה", ששודרה אחרי גמר "האח הגדול", עם 22.3% במקום השישי.

רשת תופסת חמישה מקומות בטבלה באמצעות 3 תוכניות. התוכנית הבולטת שלה היא "אבודים" של צופית גרנט עם 25.6% במקום הרביעי. שני משדרי "משחקי השף: אוטו אוכל" מדורגים במקומות 5 ו-7, ושני פרקי הסדרה הקומית "נבסו" במקומות ה-9 וה-10.

בערוץ 10 "בייבי בום" מתאוששת מהנפילה החדה של השבוע שעבר וחוזרת לנתון דו-ספרתי של 11.3%. המניה היציבה של הערוץ, "פנים אמיתיות" של אמנון לוי, מסיימת את העונה עם נתון דו-ספרתי, 10.1%, ועם ממוצע עונתי של 11.9%. על-פי נתוני הערוץ, מדובר בעלייה לעומת העונה הקודמת. גם "גב האומה" סיימה אתמול עונה, הפעם עם נתון של 9.5%. ממוצע כלל העונה עמד על 10%.

בגזרת החדשות בסוף השבוע, "שישי" בערוץ 10 מצליחה לרשום את הפער הקטן ביותר מ"אולפן שישי" בערוץ 2 מאז עלתה לאוויר בסוף 2015. התוכנית, בהגשת אילה חסון, רשמה רייטינג של 8.8%, רק 3.6 נקודות אחוז פחות מה-12.4% של התוכנית המקבילה, שהגישה הפעם קרן מרציאנו. במוצאי שבת נשמרים הפערים הגדולים בין הערוצים. "חדשות סוף השבוע" בהגשת דנה ויס בערוץ 2 זכתה ל-19.1%, מול 7.9% ל"מגזין" עם אושרת קוטלר בערוץ 10.

רייטינג
 רייטינג