עד 69 דולר: אפליקציה שמציעה טיסות במחירים שוברי שוק

לכבוד יום העצמאות ה-69 של מדינת ישראל, אפליקציית לוקו המתמחה בטיסות לואו-קוסט מציעה מגוון טיסות ליעדים שונים באירופה במחיר מקסימום של 69 דולר לכיוון ■ צפו ברשימת היעדים והמחירים 

צ'ק אין, טיסה חופשה/ צילום : שאטרסטוק
צ'ק אין, טיסה חופשה/ צילום : שאטרסטוק

עם כניסת הסכם השמיים הפתוחים לפני כ-3 שנים הצטרפו למרחב האווירי של ישראל חברות לואו-קוסט רבות, בהן איזי ג'ט, ריינאייר, מונארך, וייזאייר ועוד. כתוצאה מהתחרות מחירי הטיסות לצרכן הישראלי ירדו באופן משמעותי.

לכבוד יום העצמאות ה-69 של מדינת ישראל, אפליקציית לוקו, המתמחה במגוון רחב של טיסות לואו-קוסט תחת הבית של סוכנות הנסיעות הישראלית קבוצת הדקה ה-90, החליטה לצאת במבצע מעניין, במסגרתו יוצע מגוון רחב של טיסות במחירים של עד 69 דולר לכיוון.

כך, החל מהיום ועד סיום חגיגות יום העצמאות, לוקו מציעה טיסות שונות של חברות הלואו-קוסט הגדולות בישראל. בין היעדים המשתתפים במבצע: בודפשט, ורשה, אתונה, בריסל, ברלין, פאפוס ויעדים נוספים.

הדגש הוא כמובן על מחיר של עד 69 דולר, אם כי יש גם מחירים נמוכים יותר. לדוגמה: טיסה לדברצן בהונגריה בין התאריכים 21-28/05 ב-40 דולר לכיוון, טיסה לפאפוס בקפריסין בין התאריכים 15-19/05 ב-20 דולר לכיוון, טיסה לבודפשט בהונגריה בין התאריכים 3-6/06 ב-50 דולר לכיוון, טיסה מנמל התעופה עובדה לברלין בגרמניה בין התאריכים 30/10-03/11 ב-50 דולר לכיוון וטיסה למילאנו באיטליה בין התאריכים 1-11/12 ב-62 דולר לכיוון.

אפליקציית לוקו להזמנת טיסות ומלונות בכל רחבי העולם הושקה בחודש אוגוסט 2015 ומחוברת למאות חברות תעופה. לקוחות לוקו המעוניינים לבצע שינוי, הוספה או ביטול של הנסיעה מוגנים באמצעות חוק הגנת הצרכן - שלא כמו בהזמנה ישירות מחברת תעופה זרה.