דרושים: 30 מהנדסים; עובד שיעזור בגיוס יטוס לאירופה

חברת ההיי-טק אינומייז, שהודיעה לאחרונה על מיזוג עם חברת ווריסנס, מגייסת כ-30 מפתחי חומרה למרכזי החברה בנתניה ובירושלים ■ הזוכה בתחרות "חבר מביא חבר" יזכה בחופשה זוגית מפנקת באירופה כולל תקציב לבזבוזים

משרדי אינומייז – ווריסנס / צילום: רויטל לביא
משרדי אינומייז – ווריסנס / צילום: רויטל לביא

חברת ההיי-טק אינומייז, שהודיעה לאחרונה על מיזוג עם חברת ווריסנס, מגייסת כ-30 מפתחי חומרה למרכזי החברה בנתניה ובירושלים, כאשר כיום מועסקים בשני מרכזים אלה כ-150 עובדים.

התפקידים המבוקשים הם בכל מחלקות הפיתוח: אנשי תכנון, וריפקציה, בקאנד ועוד.

כחלק מהליך הגיוס פתחה החברה לראשונה בתחרות "חבר מביא חבר", כאשר הזוכה יתפנק בחופשה זוגית ביעד לבחירתו באירופה מבין מספר יעדים ותהיה אופציה לעובד גם לשדרג את הנסיעה לכל יעד אחר שייבחר, בתוספת תשלום. 

בנוסף יוענק בונוס כספי בין 4,000-8,000 שקל, כתלות בתפקיד שהוא יאייש. כך למשל על איוש משרת Front end יוענק פרס כספי של 4,000 שקל, ועל איוש משרת Back end יוענק פרס של 8,000 שקל. עובדים נוספים שיסייעו בגיוס יזכו בפרסים נוספים כמו פינוק זוגי בספא, ארוחת ערב זוגית במסעדת גורמה וכו'.

אודי שקד, מנכ"ל אינומיז מציין: "אנחנו עובדים בכל רגע נתון על יותר מעשרה פרוייקטים שכל אחד מהם יכול להיות סטארט אפ בפני עצמו. בסוף 2016 הודענו על תהליך מיזוג של חברת אינומייז עם וריסנס, כעת אנו מונים מעל 150 עובדים עם יכולות פיתוח שאין לשום חברת שירותים בארץ ובעולם. אני בטוח שביחד נוכל להגיע רחוק ולהגשים את חזוננו להפוך להיות חברה גלובאלית ולבצע פרוייקטים לא רק בארץ אלא גם בעולם".

רויטל לביא, מנהל הגיוס מציינת כי, "ההון האנושי הייחודי והיכולות הגבוהות של המהנדסים שלנו הוא המפתח להצלחת החברה בהמשך. לכן ראינו חשיבות עליונה בהירתמותם של עובדי החברה שלנו למאמץ המשותף".